“Fantastisk mat og hyggelig personale”

Jai Hind Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 26 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 8. august 2021

Anbefaler denne gode indiske restauranten. 10/10
Personalet var veldig hyggelige og maten var kjempegod.

Takk, renate s

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og greit, uten noen overraskelser. Litt smakløs tikka masala, vindaloo var sterk, men ikke vanvittig.

Greit, moderne lokale. Kanskje mer passende for lunsj, enn middag.

Hyggelig betjening.

Takk, bjorska
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Flinke med smittevern, ryddige og rene lokaler. Rause barneporsjoner. Anbefales på det sterkeste!

Takk, ingunnb2019
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god, for både barn og voksne, kunne ha våre sterkare. Reine bord og god service, Anbefalest. . . . . . . . . .

Takk, Tour16786614085
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi (to voksne og to barn på 11 og 14 år) har spist på mange indiske restauranter i inn- og utland. Dette var den desidert beste vi har besøkt på det vi kan huske, det var hele familien enige om. God atmosfære, hyggelige ansatte og nydelig mat. Anbefaler spesielt rettene med lam.

Takk, annahU7884RY

Reisende som så på Jai Hind Indisk Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Jai Hind Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!