“Fantastisk!!!”

Jai Hind Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 26 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 22. august 2021

Utrolig hyggelig betjening og veldig god mat! Kan absolutt anbefale et besøk her når du er i Stavanger!

Takk, K6885OBjanets

Anmeldt 9. august 2021

Vi spiste på denne restauranten, en kveld, hadde fått den anbefalt. Hyggelig liten restaurant på Sølvberget. Veldig koselig og hjelpsomt personale som gjorde alt de kunne for at vi skulle kose oss. Maten var helt nydelig, ikke for sterk. Deilig nan-brød og ris og en nydelig vin. Kommer gjerne tilbake, og anbefaler gladelig denne restauranten.

Takk, Astrid B
Anmeldt 8. august 2021

Anbefaler denne gode indiske restauranten. 10/10
Personalet var veldig hyggelige og maten var kjempegod.

Takk, renate s
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og greit, uten noen overraskelser. Litt smakløs tikka masala, vindaloo var sterk, men ikke vanvittig.

Greit, moderne lokale. Kanskje mer passende for lunsj, enn middag.

Hyggelig betjening.

Takk, bjorska
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Flinke med smittevern, ryddige og rene lokaler. Rause barneporsjoner. Anbefales på det sterkeste!

Takk, ingunnb2019

Reisende som så på Jai Hind Indisk Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Jai Hind Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!