“Groovy leverer”
Anmeldelse av Groovy Diner

Groovy Diner
Vurdert som nr. 136 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020

Digg hamburger, crunchy fries og kald drikke Som folk nevner, er det trangt om saligheten, men for par som er ute; perfect! Får en skikkelig diner følelse Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Henniix

Anmeldt 15. mai 2020 via mobile enheter

Groovy leverer som vanlig bestilte meat lover, parmesan fries og hot sauce. Dette er favoritt komboen. Hun samen som var på jobb, var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Må være byens beste pizza!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, S2656AQT
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Jeg vil ikje anbefale dere til noen som helst ettersom maten vi fikk levert var vassen, kalde, å lite smak i bunn å grunn. Var mye mas å tjas med leveransen.
Kunne like så godt badet maten i ett vannbad før den ble levert.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Sightseer480316
Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Valgte å bestille levering. Bestilte meat lover, omg dette var fest i kjeften!! Første bit jeg tok av pizzastykket! NAM

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, S2656AQT
Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Denne vurderingen er kanskje noe uberettiget, da jeg kun prøvde deres «Ham & Cheese Grilled Sandwich». Like fullt var denne sandwichen noe triste greier. Smørbrød med skinke, cheddar og rømme er noe de fleste presterer å lage selv, så da forventer man gjerne litt mer fra et spisested. Servicen var upåklagelig god, interiøret var i amerikansk 50-tallsstil. Selv om lokalet kunne oppleves noe trangt, får det et pluss for sitteplasser langs kjøkken-øyen, som faktisk klarer å gi hele konseptet et mer autentisk preg. Kommer man dit for å nyte burger eller pølse, kan det hende man får en grei opplevelse. Noe oppfriskning av sandwich-menyen må de derimot kunne få til. Maten er tross alt det viktigste.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, sksjhsjslaaahahshjs

Reisende som så på Groovy Diner, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Groovy Diner? Del dine erfaringer!