“Lunsj”
Anmeldelse av Sjå Inge - STENGT

Sjå Inge
Beskrivelse: Nyåpnet cafe med fokus på egenproduserte produkter. Vi baker alle brød og kaker. Vi lager alle sauser, supper, fiskeretter og kjøttretter selv. Kokkene serverer dagsferske råvarer fra så lokale produsenter som mulig. Vi har spesialisert oss på frokost, lunch og tidlig middag. Kom og test våre kaker, påsmurt eller hovedretter.
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er et vanemenneske, finner jeg noe jeg liker blir det som oftest det jeg kjøper gang på gang Dette var mitt 3. Besøk, og salaten med scampi er to die for ❤️ Anbefales hvis du liker scampi!! My mat :) har også bestilt med ekstra scampi.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, S2656AQT

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Knall god mat. Raus porsjon og gode smaker. Koselig være. Lyse fine lokaler. Kan absolutt anbefales for å stille lunsjhunger.

Takk, 71kjellr
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Gråvær ute - herlig inne hos Sjå Inge!
Kjempegod blomkålsuppe med bacon varmet godt, den østerrikske hvitvinen var også utmerket. Et par farlig gode sjokoladetrøfler til kaffen som avslutning. Alltid smilende og blid betjening, god atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Takk, TorillR23
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Knallgoe fiskasuppa , vin og super betjening som tok godt vare på oss både før og etter måltidet, vi kommer snart igjen som Hans Petter synger.

Takk, Marit16
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Ujålete og enkel meny. Greie priser. God service og fine lokaler. Gode vegetarretter og fantastisk fiskesuppe.
Da er det klart at denne restauranten er en fin plass for en liten pust i bakken og for en koselig hverdagslunsj. Men vil du ha noe mer romantisk og formell, så må du nok besøke et annen plass.

Takk, 739annamariag

Reisende som så på Sjå Inge, så også på