“Lunch”
Anmeldelse av Sjå Inge - STENGT

Sjå Inge
Beskrivelse: Nyåpnet cafe med fokus på egenproduserte produkter. Vi baker alle brød og kaker. Vi lager alle sauser, supper, fiskeretter og kjøttretter selv. Kokkene serverer dagsferske råvarer fra så lokale produsenter som mulig. Vi har spesialisert oss på frokost, lunch og tidlig middag. Kom og test våre kaker, påsmurt eller hovedretter.
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Deilig fiskesuppe og sjokolade og sitronmousse.
Fullt av folk og engasjerte ansatte, inkl sjefen sjøl. Fin stemning

Dato for besøk: februar 2019
Takk, palkvam

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig lørdagslunch, fin stemning. God fiskesuppe og dessert. Greit med en pust i bakken etter en bytur.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anders H
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er et vanemenneske, finner jeg noe jeg liker blir det som oftest det jeg kjøper gang på gang Dette var mitt 3. Besøk, og salaten med scampi er to die for ❤️ Anbefales hvis du liker scampi!! My mat :) har også bestilt med ekstra scampi.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, S2656AQT
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Knall god mat. Raus porsjon og gode smaker. Koselig være. Lyse fine lokaler. Kan absolutt anbefales for å stille lunsjhunger.

Takk, 71kjellr
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Gråvær ute - herlig inne hos Sjå Inge!
Kjempegod blomkålsuppe med bacon varmet godt, den østerrikske hvitvinen var også utmerket. Et par farlig gode sjokoladetrøfler til kaffen som avslutning. Alltid smilende og blid betjening, god atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Takk, TorillR23

Reisende som så på Sjå Inge, så også på