Kjempegøy for store og små!

Vi var i jungelrommet. Spennende utfordringer som passet både oss voksne og barna på 8 og 10... les mer

Anmeldt 2 uker siden
452reidunh
København, Danmark
Veldig kjekt!

Var veldig kjekke verter! De var veldig involverte, engasjerte. Utrolig kjekt rom med mye utfordring

Anmeldt 9. oktober 2020
ane0601
Stavanger, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 6. februar 2020

Være å prøve. Ikke nøle, bare bestille.
Kommer til å gjøre . Blir ikke mindre gøy om du bruker de tilmålte hintene. Kort sagt gøy.

Dato for opplevelse: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, erikth2020
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi har forsøkt flere Escape rooms i inn- og utland, og Jungle-rommet i Stavanger er nå blant våre favoritter! Pluss for mer automatiserte og elektroniske løsninger som erstatter vanlige kodelåser. Spennende tema, veltenkt interiør/design. Her er det ikke hundre ting som skjer på en gang, men en og en oppgave man løser om gangen (men som det er nyttig å være flere for å finne og løse). Varierte problemer. Hyggelig betjening! Kommer gjerne tilbake - da for å bryne oss på piratrommet.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, Hilde S
SandnesEscape, Owner på Real Escape Game, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Thank you for nice review! :)
We are really happy that you loved the Jungle room, so we can recommend our Egyptian room, the Pharaoh's Treasure as well! I'm pretty sure you will enjoy it too!

Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Vi var to par som spilte Jungle, og det var en kjempegod ny tvist på Escape Room, ikke standard finne koder og nøkler. Kjempemoro, vi er alle godt fornøyde med besøket og vi kommer igjen

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, joliex90

Hey Joanna,
Thanks for the review :)
Yes, we also do love the twist in the Jungle room, which makes is absolutely hard sometimes :)

Anmeldt 21. februar 2018

Jeg har prøvd over 20 rom rundt om i verden, og dette er to av de mest gjennomførte jeg har prøvd. Det er uenigheter i gruppa om hvilket vi likte best, men min personlige favoritt er Jungle. De ansatte var også veldig hyggelige og flinke. Takk for en skikkelig utfordring og en morsom opplevelse, vi kommer igjen så fort det kommer nye rom.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Anja A

Hello Anja,
We are really glad to see when an experienced-enthusiast escaper tells us that our room was one of her favorites!
Have you also tried the Pharaoh's Treasure room?

Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Utrolig spennende å gjennomføre piratrommet. Vi var 4 stykker, og var godt fornøyd alle sammen. Vanvittig kjekt å finne på noe litt annerledes!:) Vi kommer garantert til å prøve flere rom både i Sandnes og Stavanger!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, CathrineB134
SandnesEscape, Daglig leder på Real Escape Game, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Hei Cathrine B
Så koselig å høre at dere likte pirat rommet vårt. Vi har lagt inn mye arbeid i det rommet for å få det slik som vi har sett det for oss og det er derfor ekstra gøy å høre at dere likte det.
Vi gleder oss til å se dere neste gang og håper at deres neste opplevelse hos oss blir like bra.