Åpen i dag: Stengt
Fantastiske escaperooms!

Har i årenes løp prøvd alle rommene til Real Escape Game og kan trygt sies at hvert enkelt rom er... les mer

Anmeldt 2 uker siden
HiighGround
Anbefales

Flott escape rom med mange tekniske lure utfordringer for hjernetrim. Vi var 3 voksne og to voksne... les mer

Anmeldt 2 uker siden
lokeeAlta
Alta

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig morsomt å finne løsninger i et avgrenset rom med ledetråder. Mafia er for hele familien eller kun ett par.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 521h_vardh
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig spennende opplevelse. Passe vanskelig med gode utfordringer. Mange oppgaver som krever hjernetrim. Fin underholdning for hele familien

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 843espens
Anmeldt 14. juli 2021

Vi var i jungelrommet. Spennende utfordringer som passet både oss voksne og barna på 8 og 10. Veldig hyggelig betjening!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 452reidunh
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Var veldig kjekke verter! De var veldig involverte, engasjerte. Utrolig kjekt rom med mye utfordring

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, ane0601
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi er langt ifra noen eksperter på escaperoom, men har tilsammen vært innom 15-20 rom rundt omkring i Europa, og dette var absolutt et av våre favoritter!!
Vi var to personer og valgte "The pirate".
Rommet holdt høy kvalitet med mye teknikk, og ingen "billige" oppgaver som kodelås & matteoppgaver.
Engasjerende, godt gjennomtenkt og ikke minst gjennomført rom!
Skulle bare ønske vi hadde tid til å prøve de øvrige rommene.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Frittfall