“God is men dyrt”
Anmeldelse av MooGoo Ice cream house

MooGoo Ice cream house
Vurdert som nr. 2 av 7 Dessert i Stavanger
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Om du liker iskrem så er dette stedet for deg. Jeg bestilte 3 kuler men de var så store at de kunne ha vært 4 eller 5. prisen ble 95kr noe som kanskje er litt mye, så det er noe å være obs på.

Takk, Sophie N

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Stæsj, is & topping. OMG
Uten tvil den isbaren med flest alternativer - også når det kommer til topping og sauser. I scream for ice cream!

Takk, Molntussn
Anmeldt 12. februar 2020

Møtt av smilende ansatt. Fikk gratis kuleis med kjeks og hjerte. Prøvesmaking av valentines isen. Kjøpte også is med Belgis vaffel. Utrolig god is og vaffel. Sko engelig ha softis med sjokolade smak. Men den sluttet akkurat å virke da hu sko ta på vaffelen, så kom bare litt ut. Så da fikk eg både litt softis og stor kuleis på. Så hva det også veldig pent inne på lokalet.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Tealinea
Anmeldt 28. august 2019

Hos MooGoo smiler betjeningen mens de lager deilig is til deg. Dette er en av mine favorittbutikker i Stavanger. Produktene koster litt, men kvaliteten og opplevelsene er veldig gode.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jarle T
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Her går vi ofte - is i mange ulike smaker og etter ønsker. 2/3 av familien er islandsk og de er veldig fornøyd med å dra hit og få is som de er vandt til hjemme. I tillegg prater en del ansatte islandsk, så det er bonus her ifra iallefall!

Anbefaler liten Moogoo spesial med det du vil ha av topping! Koster litt, men verd det ❤️.

Bonus for at de tar inn islandsk godteri iblandt.
Anbefales virkelig for alle som er glad i is.

Dato for besøk: august 2019
Takk, rebeccasS5141ON

Reisende som så på MooGoo Ice cream house, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i MooGoo Ice cream house? Del dine erfaringer!