“Nydelig middag med god service og atmosfære”
Anmeldelse av Nora’s Kitchen

Nora’s Kitchen
Vurdert som nr. 25 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra! Kjemp hyggelig service og veldig god mat. Dette er å anbefale!

Har vært der med både familie og med kjæreste. Veldig bra alle gangene.

Takk, Erik F

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte butter chicken og chicken tikka masala. Utrolig godt!

God service med koselig atmosære.
Anbefales

Takk, mauronor
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Super mat, velsmakende og gode porsjoner. Godt fornøyd. Kjempefin bakgrunnsmusikk i lokalet. Kan anbefales. :)

Takk, al-skoe
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og har vært svært fornøyd alle gangene. Veldig god mat og hyggelige ansatte. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, jansL3957KK
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte takeaway, Shahi Kylling Masala og Shahi Lam Masala. Litt dårlig info på nettsiden fordi det ser ut som man må huke av for ris og nanbrød for å få det med, men begge deler er inkludert i rettene! Vi fikk rettet det kjapt da vi hentet maten :) Veldig hyggelig og behjelpelig betjening.

Smakene var gode, men det ble litt for sterkt for oss. Vi huket av for styrke «Mild», men det vi fikk var mer en medium+ (i forhold til andre indiske restauranter vi har prøvd).

Kyllingen var god og saftig, men vær obs på mye bein i Shahi Lam Masalen!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ebf_89

Reisende som så på Nora’s Kitchen, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Nora’s Kitchen? Del dine erfaringer!