“Sterke, goder smaker!”
Anmeldelse av Shahi Kitchen

Shahi Kitchen
Vurdert som nr. 35 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 2. august 2020

Meget smakfullt og rikelige porsjoner. Vi var 3 i laget der vi nøt oss gjennom chicken tikka masala, butter chicken, palak gosht (lam), med rikelig av kanongod garlic naan brød, alt krydret etter personlig smak (fra mildt til sterkt krydret). Sympatisk og rask service i trivelig omgivelser til hyggelige priser. Sterk anbefaling fra oss!

Takk, pettero340

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Stod på tripadvisor at denne var blant de beste i Stavanger (23 av 180). Da er jeg bekymret for resten av restaurantene.
Vi fikk anbefalt butter chicken, men det smakte mer som overkokt kylling i en spicy toro kyllingsaus. Tynn saus, ikke kremet, ganske enkelt ikke butter chicken. Nan brødet var billig, men kvaliteten matchet prisen.
Det positive var at vi fikk nokk mat, ikke så mye negativt å si om servicen og det var en grei pris, men ville ikke kommet igjenn tror jeg.

Takk, 511markusk
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god kyllingrett og bra med veganske alternativer. Bra priser og hyggelig betjening som var hjelpsomme med å finne riktig matrett.

Takk, nicklas_eltvik
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Liten restaurant med bare 6 bord.
Serverer ikke alkohol, men god mat.Ba om extra sterk (madras), men kunne godt vært sterkere for min del. Maten ble servert veldig raskt og spist nesten like fort. Valuta for pengene!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, M0rtenU
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

God mat, hyggelige personell og lave priser. Anbefales for enkle og finere måltid. Kunne gjerne vært litt mer salat, men brød, kyllingen og smaken var fantastisk.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MagnusMja

Reisende som så på Shahi Kitchen, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Shahi Kitchen? Del dine erfaringer!