“Nydelig lutefisk”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 3 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Avslappet og god atmosfære, ujålete kvalitetsmat - vi hadde lutefisk og lysing.
Fantastisk pris i forhold til råvarer.
Servicen upåklagelig!!
Kommer garantert tilbake.

Takk, AtleHauk

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Beste lammecarré ever. Vi var 12 kompiser som fikk teste lammecarrén av Jærlam som skal på menyen i november. Kan anbefales.

Takk, jonethansen
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant med en rolig og avslappet atmosfære. Betjeningen er hyggelig og - de serverer den beste burgeren!!!!

Takk, pigalop
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Eg & du serverte en utmerket lysing med den beste rødbetemosen. Delikat og smakfullt. At sjokoladefondanten også var vellykket dempet så absolutt ikke entusiasmen for dette stedet. Passe stort, passe dempet i stil og service. Ps! Prøv siddisburgeren. Den er knallgod!

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, BenteMarie
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

«Nyåpnet» spisested i Stavanger. Hyggelig betjening og nydelig mat i rolige omgivelser. Kommer tilbake hit ved en senere anledning

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, trondb526

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!