“Nydelig mat, hyggelig atmosfære og god service”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 1 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 12. desember 2018

Vi var en gruppe på sju personer som alle var svært godt fornøyd med mat og service. Vi hadde nydelig lutefisk, lammecarré, sildetallerken og fiskesuppe. Alt var lekkert tilberedt og smakte fortreffelig. Lokalet er akkurat passe stort, og selv om det var fullt besatt var det likevel en rolig og avslappet atmosfære. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Berit Evensen G

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Avslappet og god atmosfære, ujålete kvalitetsmat - vi hadde lutefisk og lysing.
Fantastisk pris i forhold til råvarer.
Servicen upåklagelig!!
Kommer garantert tilbake.

Takk, AtleHauk
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Beste lammecarré ever. Vi var 12 kompiser som fikk teste lammecarrén av Jærlam som skal på menyen i november. Kan anbefales.

Takk, jonethansen
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant med en rolig og avslappet atmosfære. Betjeningen er hyggelig og - de serverer den beste burgeren!!!!

Takk, pigalop
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Eg & du serverte en utmerket lysing med den beste rødbetemosen. Delikat og smakfullt. At sjokoladefondanten også var vellykket dempet så absolutt ikke entusiasmen for dette stedet. Passe stort, passe dempet i stil og service. Ps! Prøv siddisburgeren. Den er knallgod!

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, BenteMarie

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!