“Perfekt for selskap!”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 1 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd!! Vi hadde en sharing meny med variert og fantastisk god mat. Perfekt med langbord for 20 mann! Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Caroline E

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Mitt 4. Besøk! Klarer ikke rive fra meg sandwichen, spiser den hver gang!! Det er en fest i kjeften God service, og god atmosfære!

Takk, S2656AQT
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg spiste ei deilig Green Currysuppe med sprø grønnsaker og Stavangerskinke. Noe av det beste jeg har smakt
Dattera mi spiste Siddisburger'n med klippfisk, og ble veldig begeistra!
Til dessert, en ostetallerken med norske oster, sylta kirsebær og ristede valnøtter . Nydelig det også.
Dattera spiste en crème brulee med multer en deilig mokkakrem.
Her får du veldig god service, og atmosfæren er rolig og god.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Inger Hegge S
Anmeldt 2. januar 2019

Fantastisk god mat, hyggelige og rolige lokaler. Betjeningen var hyggelig og hjelpsomme! Denne restauranten er verd et besøk!

2  Takk, bsb669
Anmeldt 12. desember 2018

Vi var en gruppe på sju personer som alle var svært godt fornøyd med mat og service. Vi hadde nydelig lutefisk, lammecarré, sildetallerken og fiskesuppe. Alt var lekkert tilberedt og smakte fortreffelig. Lokalet er akkurat passe stort, og selv om det var fullt besatt var det likevel en rolig og avslappet atmosfære. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Berit Evensen G

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!