“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 33 av 256 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4 uker siden

Beste lammecarre jeg noengang har spist. Hadde sjokoladefondtant til dessert , denne og var utsøkt. Koselig lokale, .lite og intimt så det kan være en fordel å være tidlig ute med booking.

Takk, Skjeivik

Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Reserverte bord her, viste seg å være lurt. Fikk god oppfølging og forklaring av hva vi hadde bestilt. Klippfisk burger var helt konge. Desserten med kardemomme og multe brule og ostetallerken var kjempegodt. Kommer igjen en annen gang også

Takk, bentej2014
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Trivelig plass med god mat og god service. Vi hadde en fiskerett som smakte utmerket. Ostetallerken med vellagret ost bød på mange gode smaker. Kommer snart igjen. Anbefales

Takk, 655LindaK
Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Jeg har absolutt tro på at det er et potensiale her, men det krever videreutvikling. Menyen slik den fremsto var uvanlig, og det er ikke positivt ment. En oppramsing av et knippe svært forskjellige middagsretter som for min del ikke vekket stor apetitt eller lyst. Ingen forretter, ingen flerrettersvalg, og middagen vi fikk mettet ikke. Jeg savnet en større og mer helhetlig opplevelse. Kvaliteten på maten var meget bra, men det hjelper så lite når konseptet er mangelfullt.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tvedte
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd!! Vi hadde en sharing meny med variert og fantastisk god mat. Perfekt med langbord for 20 mann! Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Caroline E

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!