“Anbefales!”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 4 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid før vi fikk bestilt mat, da vi satt ute. Maten var utrolig god! Vi spiste både lunsj og dessert. Veldig fint lokale med fint interiør.

Takk, Nadia T

Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelige lokaler sentralt i Stavanger hvor det er lurt å bestille bord på forhånd. Da vi kom for å spise middag kl 1800, så var allerede flere retter utsolgt. Men vi spiste lysing og indrefilet som smakte meget godt, og porsjonene var generøse. Til dessert så spiste vi sjokoladefondant og eplekake med is, også de kan sterkt anbefales. Rask og veldig hyggelig service! Vi kommer gjerne tilbake hit!

2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi tok lunsj her, hadde lest en del positive anmeldelser, men maten overgikk alle forventninger. Utrolig god mat. Kommer helt klart tilbake neste gang vi er i Stavanger☺️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Y5880JKchristinaf
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

En veldig god fiskesuppe, med godt brød og hjemmelaget smør til. Kjekt å kunne sitte inne å se på den travle fotgjenger gaten

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, arnes784
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service i Østervåg
Hadde fiskesuppe til forrett, indrefilet te hovedrett mens min bedre halvdel hadde spareribs te hovedrett. Begge deler smakte godt og var perfekt stekt. Hyggelig servitør og en følte seg velkommen

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, ittrygve

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!