“Supert ”
Anmeldelse av Eg & Du

Eg & Du
Vurdert som nr. 4 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra på alle måter. Velsig god og smakfulle sandwicher, hyggelige lokaler og personale. Anbefaler et besøk her.

Takk, utpaaturer

Anmeldt 13. august 2021

Forsøkt å bestille bord i to uker, via epost og Facebook. Ikke fått svar, sendt tre henvendelser totalt.

Takk, trinekirkedelen
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en lørdags lunsj her, min kone og jeg. Bestilte bord. Fiske suppen var fantastisk. Av de aller beste jeg har opplevd. Hyggelig plass og god service. Anbefales.

Takk, jankD3214KM
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid før vi fikk bestilt mat, da vi satt ute. Maten var utrolig god! Vi spiste både lunsj og dessert. Veldig fint lokale med fint interiør.

Takk, Nadia T
Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelige lokaler sentralt i Stavanger hvor det er lurt å bestille bord på forhånd. Da vi kom for å spise middag kl 1800, så var allerede flere retter utsolgt. Men vi spiste lysing og indrefilet som smakte meget godt, og porsjonene var generøse. Til dessert så spiste vi sjokoladefondant og eplekake med is, også de kan sterkt anbefales. Rask og veldig hyggelig service! Vi kommer gjerne tilbake hit!

2  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Eg & Du, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Eg & Du? Del dine erfaringer!