“Fantastisk mat, nydelig atmosfære 😄 Blir aldri skuffet!”
Anmeldelse av Eg & Du - STENGT

Eg & Du
Prisklasse: kr 89 - kr 265
Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Besøkte Eg og Du i forbindelse med gladmat festivalen. De holdt et arrangement; MatGlad. Det er det beste måltidet jeg har hatt på lenge. Fantastiske smaker og nydelig presenterte retter. Først fikk vi servert 4 ulike viner, deretter 7 retter. Har vært å spist hos de før, og er så imponert hver gang. Anbefales!!!!❤️🤩

Takk, Karema T

Anmeldt 23. juni 2023 via mobile enheter

Topp opplevelse på denne koselige restaurant. Nydelig mat. Fiskeretten Lysing smakte fortreffelig. Hyggelig betjening. Vel verd et besøk 😀

Takk, Egil S
Anmeldt 2. juni 2023

Utrolig god mat, og vært å nevne en utrolig dyktig å flink servitør. Da referer jeg til en blond ung mann. Han hadde utrolig god kontakt med kunden å visste hvordan han skulle lage god stemning.

Andbefales på det sterkeste

Takk, Vetle Almås R
Anmeldt 10. mars 2023 via mobile enheter

Her får du fantastisk hjemmelaget mat innpakket i en lekker utførelse , og bare
et steinkast fra Stavanger sentrum!

Kommer tilbake !

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Laila Veronika J
Anmeldt 19. november 2022 via mobile enheter

Definitivt den beste lutefisken jeg noen gang har spist. Nydelig tilbehør og svært hyggelig service.

Dato for besøk: november 2022
Takk, Adventurer472073