“Familievennlig med gode glutenfrie alternativer”
Anmeldelse av Greenpeas

Greenpeas
Vurdert som nr. 73 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening og kjempegod take-away til hele familien. Har mange gode glutenfri alternativer også. Kjempegode vårruller, både glutenfri og vanlig. Anbefales!

Takk, Jørgen K

Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk varmmat. Masse deilige smaker og akkurat passe mye å velge mellom.
Det beste stedet jeg har besøkt ror å få meg en varm, fersk og deilig asiatisk lunsj!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Stay14214152431
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lunsj som takeaway og maten var kjempegod. Stort pluss til mannen som tok imot bestillingen. Han var veldig hyggelig. Han gav oss god informasjon om lunsjkonseptet og maten. Vi kommer tilbake.

1  Takk, 220kennethl
Anmeldt 2. juni 2020

Her får du både servert god mat, men enda viktigere for oss var utvalget av asiatiske matvarer å få kjøpt. På vårt hjemsted er det tilnærmet håpløst å få alt, for ikke å snakke om på ett og samme sted. Vi tar av oss hatten og gratulerer med et fantastisk utvalg og god service. Vi ønsker fortsatt at du starter opp på Østlandet også

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 6. mai 2020 via mobile enheter

Autentisk, ekte og smakfult. Veldog hyghelig betjening, god service og rimelige priser. Dumplings i særklasse og vårruller som smaker

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 666olavh

Reisende som så på Greenpeas, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Greenpeas? Del dine erfaringer!