Priceline
ZenHotels.comUSD 150
Anmeldt 13. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell veldig nært sentrum. Kun fem minutter gange til sentrum. Fine og store rom med fin utstikt hvis du ikke har rom inn mot bakgården. Gode konferanse rom og trivelige ansatte. Bar også god frokost buffé.

1  Takk, bj_rnhelgej
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Bjørn Helge J,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Så hyggelig å lese at du hotellet falt i smake og at du likte rommet og de ansatte. Håper å se deg med oss igjen.
Mvh Helena H. Front Office Manager