Priceline
Vio.comUSD 146
eDreamsUSD 152
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 12. desember 2018

Hotellet er nyoppusset , flotte og store rom, bar og restaurant er i øvre klasse når det gjelder pris. Frokost er veldig bra men ikke vent med å gå til frokosten, det er kaos siste timen og det kan være vanskelig å finne plass å sitte. Rom med utsikt over byen gir en ekstra fin opplevelse.

Romtips: utsikt over byen helst i 5 etg og oppover.
Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Skjeivik
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære Skjeivik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er veldig kos å lese at du liker det nye Atlantic og utsikten. Når det kommer til frokosten så skal jeg gi beskjed videre slik at vi kan passe på at det ikke er kaos den siste timen. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. front Office Manager

Anmeldt 11. desember 2018

Burde vært servert litt snacks til drinkene. Et glass gin kostet kr 189! Mye kø i et trangt frokostlokale der det manglet sitteplasser og frokosten stengte 1030 på en søndag. Gode senger men kaldt på badet. Utsikten til Breiavannet var begrenset pga veldig skitne vinduer.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Elizabetta1970

Kjære ElisabethH1790, tusen takk for tilbakemelding. Dine kommentarer med frokost og rommet skal jeg ta videre slik at vi kan få fikset dette og forbedret våre rutiner. Når det kommer til gin så har vi flere forskjellige typer gin og flere forskjellige tonicer, så prisene er litt forskjellige etter hva man ønsker. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 13. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018