Wiggo B
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
HelenaHaugeG, Front Office ManagerRadisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Kjære Wiggo B,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Så hyggelige å lese at du likte hotellet, frokosten og baren. Jeg skal ta din kommentar om fordeling av bord videre slik at vi kan bruke det i vårt forbedring arbeid. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager
kr 1 681
    5.2 km fra Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Flott moderne (nyoppusset) hotell med super beliggenhet i Stavanger.
    Stort fint rom med utsikt over byen og fjell i Ryfylke.
    Veldig god og STOR seng, og rent og delikat rom.
    Frokost er OK, og personalet vennlige og proffe.
    Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
    2  Takk, 1AogA1
    HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære 1AogA1,
    Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte rommet og personalet. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med julebord og hadde en fin kveld og natt på hotellet. På selve julebordet fikk vi nydelig mat og god service. Innsjekk og utsjekk på hotellet gikk raskt som det skal være. Vi bodde på et standard dobbelrom og dette var bra. God dobbelseng og stort nok. Rent og pent. Etter oppussingen er totalinntrykket av hotellet meget bra og beliggenheten er jo helt topp :)

Takk, Norw50
    HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære Norw50, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så glad for at du likte det nye Atlantic og at dere koste dere på julebord. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 12. desember 2018

Hotellet er nyoppusset , flotte og store rom, bar og restaurant er i øvre klasse når det gjelder pris. Frokost er veldig bra men ikke vent med å gå til frokosten, det er kaos siste timen og det kan være vanskelig å finne plass å sitte. Rom med utsikt over byen gir en ekstra fin opplevelse.

Romtips: utsikt over byen helst i 5 etg og oppover.
    2  Takk, Skjeivik
    HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære Skjeivik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er veldig kos å lese at du liker det nye Atlantic og utsikten. Når det kommer til frokosten så skal jeg gi beskjed videre slik at vi kan passe på at det ikke er kaos den siste timen. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. front Office Manager

Anmeldt 11. desember 2018

Burde vært servert litt snacks til drinkene. Et glass gin kostet kr 189! Mye kø i et trangt frokostlokale der det manglet sitteplasser og frokosten stengte 1030 på en søndag. Gode senger men kaldt på badet. Utsikten til Breiavannet var begrenset pga veldig skitne vinduer.

• Reisetype: Reiste med venner
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
    Takk, Elizabetta1970

Kjære ElisabethH1790, tusen takk for tilbakemelding. Dine kommentarer med frokost og rommet skal jeg ta videre slik at vi kan få fikset dette og forbedret våre rutiner. Når det kommer til gin så har vi flere forskjellige typer gin og flere forskjellige tonicer, så prisene er litt forskjellige etter hva man ønsker. Håper å se deg med oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 13. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
    HelenaHaugeG, Front Office Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018