2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 139
FindHotelUSD 140
HurbUSD 146
Anmeldt 10. juli 2020

Et greit og sentralt sted å overnatte på din vei til "Flor og Fjære"! Parkeringsplasser var å oppdrive like oppe i bakken, på jernbanens City-parkeringsplasser. Greit utgangspunkt for spaserturer rundt Breiavatnet..

Takk, terjes355
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære terjes355,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 9. juli 2020

Liker du å stå i kø, og du samtidoig har et avslappet forhold til smittevern, kan dette hotellet være et alternativ. Men vi hadde en dårlig opplevelse da vi overnattet her, hotellet MÅ ta grep i forhold til smittevern i forbindelse med frokostserveringen. Med stort innslag av feriegjester, fungerer det IKKE når hotellet ikke tar grep for å fordele gjestene for frokostserveringen. Her står man i tett kø for å komme inn i frokostsalen, og gjestene myldrer rundt for å forsyne seg uten at avstandsregelen fungerer.

Det fungerer også dårlig å holde avstand når mange mennesker skal opp og ned med heisene på omtrent samme tidspunkt. Vi ga opp å vente på en ledig heis, og tok trappen ned fra 9de etasje. Bare for å oppleve at døren ut fra trapperommet i 1 etg var låst.

2  Takk, Oystein F
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære Oystein F, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Veldig beklagelig dette og vi setter stor pris på infoen slik at vi kan forbedre seg. Man har selvfølgelig et eget ansvar her også og holde social distansen. Vi driver og forbereder og kommer med andre løsninger fortløpende. Når der kommer til trappen så har du kanskje tatt nødtrappen, men skilting er nå blitt satt opp for å gjøre dette letter så man ikke bruker nød trapper.
Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 3. juli 2020

Store rom, bra senger og puter. Bra utstyrt med safe, kjøleskap og Kaffe/Tekoker.
Fint bad og dusch.
Sentralt beliggenhet, nære til bryggen og gamlebyen og relativt kort gange til parkeringshus.
Bra frokost til tross for alle coronatiltak
Vennlig hjelpsom betjening

1  Takk, 974bjarnea

Kjære 974bjarnea,
Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte rommet, hotellet og frokosten. Vi håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom sent på kvelden den 23.juni og resepsjonisten var en utrolig hyggelig og imøtekommende dame som tilrettela alt for min familie på 6 så godt hun kunne. Familierommet var fantastisk, stor og god seng med herlige puter og dyner. Sov godt. Badet var stort med badekar og egen dusj. Parkeringshus i nærheten. Hotellet ligger rett ved brygga og gågater. Vil overnatte der igjen hvis vi får muligheten.

Takk, Lodo273
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Kjære Lodo273, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Blir så glad når jeg leser at dere likte familie rommene våre og koste dere. Vi gleder oss til å ha dere hos oss igjen en annen gang,. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med beliggenhet, service, rom, seng og renhold!
Nydelig rom, veldig fint bad og deilig dusj! Gratis wifi på rommet og gratis parkering for motorsykkel rett utenfor hovedinngangen. Det er derimot ikke tilrettelagt for de som ankommer med bil.
Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert som ferdig dekkede tallerkener (med plast over) - med litt av hvert på. Varm og kald drikke forsynte vi oss med selv.

1  Takk, Toneih
Helena Hauge G, Resepsjonssjef på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Kjære Toneih, tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Blir så glad av å lese at du likte alt ved rommet. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front office Manager