2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
FindHotelUSD 139
HurbUSD 145
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

To netter på dette hotellet, med økende påstrømming av gjester ble håndtert bra. Med tanke på tiden vi er i, tilpasset hotellet seg bra. Lang kø til varmmaten første morgen, da et menneske gjorde alt, fra å servere tallerkner med mat til å hente nytt på kjøkkenet. Dette var dårlig planlagt. Morgenen etter var det betydelig bedre både foran og bak disken. Sikkert en stor ekstrajobb å «pakke inn» porsjoner for godt smittevern. Hotellet virket å ta smittevern på alvor. Rent og pent overalt, køordning ved heiser, avstand i resepsjon mm. At enkelte gjester gir f.... i dette og trenger seg fram, kan ikke hotellet stå til ansvar for. Godt jobba! Takk til personalet for god service i en merkelig tid!

2  Takk, OdBjB
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære OdBjB, tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Jeg ble så glad når jeg leste denne tilbakemelding og har delt med hele hotell teamet. Tusen takk! Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front office Manager

Anmeldt 11. juli 2020

Tror ikke helt de har kontroll på innsjekk/utsjekk og bestillinger. Skylder på smittevern og avstands regler, men i virkeligheten tror jeg det bare er unnskyldning på manglende kontroll.
Beliggenheten er bra,frokost var ok men litt kaos pga kø-regler osv. Men er nok litt klumsete oppsett på restauranten uansett forhold,særlig med full booking.
Spiste ikke noe annet der da byen er full av gode plasser. Lever nok litt for mye av beliggenhet.

Takk, Smartass1231
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Smartass1231,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Beklager at du følte at det var lite kontroll. Det er annerledes tider og my regler å følge vi har tilrettelagt for at alle regler følges og tar hensyn til smittevern samt det er et eget ansvar for gjester og passe på distanse også som vi gjør lett for de med klistremerker på bakken. Men vi har full kontroll på alle rutiner når det kommer til smittevern regler og til innsjekk/utsjekk og bestillinger. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 10. juli 2020

Et greit og sentralt sted å overnatte på din vei til "Flor og Fjære"! Parkeringsplasser var å oppdrive like oppe i bakken, på jernbanens City-parkeringsplasser. Greit utgangspunkt for spaserturer rundt Breiavatnet..

Takk, terjes355

Kjære terjes355,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 9. juli 2020

Liker du å stå i kø, og du samtidoig har et avslappet forhold til smittevern, kan dette hotellet være et alternativ. Men vi hadde en dårlig opplevelse da vi overnattet her, hotellet MÅ ta grep i forhold til smittevern i forbindelse med frokostserveringen. Med stort innslag av feriegjester, fungerer det IKKE når hotellet ikke tar grep for å fordele gjestene for frokostserveringen. Her står man i tett kø for å komme inn i frokostsalen, og gjestene myldrer rundt for å forsyne seg uten at avstandsregelen fungerer.

Det fungerer også dårlig å holde avstand når mange mennesker skal opp og ned med heisene på omtrent samme tidspunkt. Vi ga opp å vente på en ledig heis, og tok trappen ned fra 9de etasje. Bare for å oppleve at døren ut fra trapperommet i 1 etg var låst.

2  Takk, Oystein F
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære Oystein F, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Veldig beklagelig dette og vi setter stor pris på infoen slik at vi kan forbedre seg. Man har selvfølgelig et eget ansvar her også og holde social distansen. Vi driver og forbereder og kommer med andre løsninger fortløpende. Når der kommer til trappen så har du kanskje tatt nødtrappen, men skilting er nå blitt satt opp for å gjøre dette letter så man ikke bruker nød trapper.
Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 3. juli 2020

Store rom, bra senger og puter. Bra utstyrt med safe, kjøleskap og Kaffe/Tekoker.
Fint bad og dusch.
Sentralt beliggenhet, nære til bryggen og gamlebyen og relativt kort gange til parkeringshus.
Bra frokost til tross for alle coronatiltak
Vennlig hjelpsom betjening

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 974bjarnea

Kjære 974bjarnea,
Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte rommet, hotellet og frokosten. Vi håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager