AA_Nor
Lillehammer, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020
Reisetype: Reiste alene
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjonRadisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære AA_Nor, Tusen takk for at du tok deg tid å gi oss din tilbakemelding.
Jeg beklager at informasjon ikke var tydelig på booking.com dessverre så er det booking.com som velger hvor de legger informasjonen ikke hotellet selv. Om du bruker hotellets booking sider er det klart. Parkering er dessverre ikke noe vi kan gjøre med men det er jo mulig for deg å kontakte de og legge inn en klage der samme som man kan på booking.com. Supert at hotellets ellers var flott. Anbefaler å booke med frokost neste gang det er alltid billigst og om du ønsker garantert utsikt har vi superior og premium som garanterer deg dette. Bare å ringe inn så skal vi hjelpe deg med booking slik at du får akkurat det du ønsker og den informasjon du trenger. Mvh Helena H.G. Front Office Manager.
kr 2 264
  • Vio.com
8.5 km fra Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er enkelt og greit skikkelig lekkert. Romma er moderne, luftige og lyse med flott interiør. Følte meg umiddelbart heime der. Budde på superior rom med utsikt mot vatnet. Flott bad med stor og god dusj. Det låg ein boxer og brukt snus i boset på badet etter førre gjest, men dette vart fiksa med ein gong når eg gav beskjed. Reinhaldaren som kom til rommet vårt var svært hyggelig. Maten i restauranten var 10/10. Råvarer av ypperste kvalitet, og nydelige smakar. Anbefalast på det sterkaste.

Takk, 297kristinad
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære 297kristinad Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at dere likte hotellet, rommet og restauranten. Beklager at det var ting igjen på rommet slik skal det ikke være men supert at dette ble fikset med en gang. Vi håper å se dere hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

To netter på dette hotellet, med økende påstrømming av gjester ble håndtert bra. Med tanke på tiden vi er i, tilpasset hotellet seg bra. Lang kø til varmmaten første morgen, da et menneske gjorde alt, fra å servere tallerkner med mat til å hente nytt på kjøkkenet. Dette var dårlig planlagt. Morgenen etter var det betydelig bedre både foran og bak disken. Sikkert en stor ekstrajobb å «pakke inn» porsjoner for godt smittevern. Hotellet virket å ta smittevern på alvor. Rent og pent overalt, køordning ved heiser, avstand i resepsjon mm. At enkelte gjester gir f.... i dette og trenger seg fram, kan ikke hotellet stå til ansvar for. Godt jobba! Takk til personalet for god service i en merkelig tid!

2  Takk, OdBjB
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære OdBjB, tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Jeg ble så glad når jeg leste denne tilbakemelding og har delt med hele hotell teamet. Tusen takk! Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front office Manager

Anmeldt 11. juli 2020

Tror ikke helt de har kontroll på innsjekk/utsjekk og bestillinger. Skylder på smittevern og avstands regler, men i virkeligheten tror jeg det bare er unnskyldning på manglende kontroll.
Beliggenheten er bra,frokost var ok men litt kaos pga kø-regler osv. Men er nok litt klumsete oppsett på restauranten uansett forhold,særlig med full booking.
Spiste ikke noe annet der da byen er full av gode plasser. Lever nok litt for mye av beliggenhet.

Takk, Smartass1231
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Smartass1231,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Beklager at du følte at det var lite kontroll. Det er annerledes tider og my regler å følge vi har tilrettelagt for at alle regler følges og tar hensyn til smittevern samt det er et eget ansvar for gjester og passe på distanse også som vi gjør lett for de med klistremerker på bakken. Men vi har full kontroll på alle rutiner når det kommer til smittevern regler og til innsjekk/utsjekk og bestillinger. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 10. juli 2020

Et greit og sentralt sted å overnatte på din vei til "Flor og Fjære"! Parkeringsplasser var å oppdrive like oppe i bakken, på jernbanens City-parkeringsplasser. Greit utgangspunkt for spaserturer rundt Breiavatnet..

Takk, Terje S

Kjære terjes355,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 9. juli 2020

Liker du å stå i kø, og du samtidoig har et avslappet forhold til smittevern, kan dette hotellet være et alternativ. Men vi hadde en dårlig opplevelse da vi overnattet her, hotellet MÅ ta grep i forhold til smittevern i forbindelse med frokostserveringen. Med stort innslag av feriegjester, fungerer det IKKE når hotellet ikke tar grep for å fordele gjestene for frokostserveringen. Her står man i tett kø for å komme inn i frokostsalen, og gjestene myldrer rundt for å forsyne seg uten at avstandsregelen fungerer.

Det fungerer også dårlig å holde avstand når mange mennesker skal opp og ned med heisene på omtrent samme tidspunkt. Vi ga opp å vente på en ledig heis, og tok trappen ned fra 9de etasje. Bare for å oppleve at døren ut fra trapperommet i 1 etg var låst.

2  Takk, Oystein F
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære Oystein F, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Veldig beklagelig dette og vi setter stor pris på infoen slik at vi kan forbedre seg. Man har selvfølgelig et eget ansvar her også og holde social distansen. Vi driver og forbereder og kommer med andre løsninger fortløpende. Når der kommer til trappen så har du kanskje tatt nødtrappen, men skilting er nå blitt satt opp for å gjøre dette letter så man ikke bruker nød trapper.
Mvh Helena H.G. Front Office Manager