Nina H W
4,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020
3,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjonRadisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære Nina H W, tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at dere likte rommet. Det er vanskelig med frokosten i disse tider og vi har som du har skrevet som forslag starte med at gjester nå må velge tider og ser en forbedring der. Håper å se deg hos oss igjen Mvh Helena H.G. Front Office Manager
kr 1 681
    5.2 km fra Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 17. juli 2020

Jeg booket dette hotellet ifm. ferie. Booket via booking.com, og søkte spesifikt på kjæledyrsvennlig hotell. Det var merket med en stor pote øverst med «Kjæledyr tillatt», og det kom ikke opp noen melding eller noe om at det ville koste ekstra. Får så en mail fra hotellet om at kjæledyr koster 400(!!) kroner ekstra. Gikk så inn igjen på booking.com og ser at helt nederst, under «Regler på hotellet», at det står «Kjæledyr er tillatt på forespørsel. Dette kan imidlertid koste ekstra.» Dette mener jeg er svært lite transparent, og føles som falsk reklame. De kan ikke mene at man skal måtte lete på hotellets nettside etter evt. inkonsekvent/mangelfull informasjon i tillegg. Grunnen til at hotellet i utgangspunktet ble valgt, var på grunn av dette. Det var for sent å skaffe annen kjæledyrsvennlig overnatting, så aksepterte så dette, da andre feriebookinger var avhengig av dette. Når jeg kommer til hotellet, viser det seg at frokost heller ikke var inkludert i prisen, men dette burde jeg kanskje sett selv, dog er det noe man forventer. Prisen var derimot noe sjokkerende, med 200 kroner for hver frokost. Jeg har bodd på svært mange hotell, og den frokosten var ikke noe bedre (om noe mindre utvalg), enn frokoster som koster 80-100 kr. Bestilte enkeltrom, og rommet hadde en enkeltseng og var innredet med en liten sittebenk med bord og TV. Badet var lite, men fint. Stor dusj, men en veldig liten og upraktisk vask. Umulig å ta en slurk vann eksempelvis. Hotellet har flott utsikt fra fellesområdene, men hadde rom på baksiden av hotellet, så ikke noe å skryte av den utsikten. Hotellet har god og sentral beliggenhet ved sentralstasjon, bryggen og sentrum. Det er et stort parkeringshus rett bak hotellet, men det var svært fullt og trangt. De få plassene som var ledige var umulig å benytte da stolper eller store biler sto i veien. Ved normal parkering med normalt store biler, var det ikke mulig å gå inn/ut av bilen uten problemer. Ellers flott hotell, men skuffet over lite transparent kostandsinformasjon før bestilling.

Reisetype: Reiste alene
    1  Takk, AA_Nor
    Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære AA_Nor, Tusen takk for at du tok deg tid å gi oss din tilbakemelding.
    Jeg beklager at informasjon ikke var tydelig på booking.com dessverre så er det booking.com som velger hvor de legger informasjonen ikke hotellet selv. Om du bruker hotellets booking sider er det klart. Parkering er dessverre ikke noe vi kan gjøre med men det er jo mulig for deg å kontakte de og legge inn en klage der samme som man kan på booking.com. Supert at hotellets ellers var flott. Anbefaler å booke med frokost neste gang det er alltid billigst og om du ønsker garantert utsikt har vi superior og premium som garanterer deg dette. Bare å ringe inn så skal vi hjelpe deg med booking slik at du får akkurat det du ønsker og den informasjon du trenger. Mvh Helena H.G. Front Office Manager.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er enkelt og greit skikkelig lekkert. Romma er moderne, luftige og lyse med flott interiør. Følte meg umiddelbart heime der. Budde på superior rom med utsikt mot vatnet. Flott bad med stor og god dusj. Det låg ein boxer og brukt snus i boset på badet etter førre gjest, men dette vart fiksa med ein gong når eg gav beskjed. Reinhaldaren som kom til rommet vårt var svært hyggelig. Maten i restauranten var 10/10. Råvarer av ypperste kvalitet, og nydelige smakar. Anbefalast på det sterkaste.

Takk, 297kristinad

Kjære 297kristinad Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at dere likte hotellet, rommet og restauranten. Beklager at det var ting igjen på rommet slik skal det ikke være men supert at dette ble fikset med en gang. Vi håper å se dere hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

To netter på dette hotellet, med økende påstrømming av gjester ble håndtert bra. Med tanke på tiden vi er i, tilpasset hotellet seg bra. Lang kø til varmmaten første morgen, da et menneske gjorde alt, fra å servere tallerkner med mat til å hente nytt på kjøkkenet. Dette var dårlig planlagt. Morgenen etter var det betydelig bedre både foran og bak disken. Sikkert en stor ekstrajobb å «pakke inn» porsjoner for godt smittevern. Hotellet virket å ta smittevern på alvor. Rent og pent overalt, køordning ved heiser, avstand i resepsjon mm. At enkelte gjester gir f.... i dette og trenger seg fram, kan ikke hotellet stå til ansvar for. Godt jobba! Takk til personalet for god service i en merkelig tid!

2  Takk, OdBjB
    Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære OdBjB, tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Jeg ble så glad når jeg leste denne tilbakemelding og har delt med hele hotell teamet. Tusen takk! Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front office Manager

Anmeldt 11. juli 2020

Tror ikke helt de har kontroll på innsjekk/utsjekk og bestillinger. Skylder på smittevern og avstands regler, men i virkeligheten tror jeg det bare er unnskyldning på manglende kontroll.
    Beliggenheten er bra,frokost var ok men litt kaos pga kø-regler osv. Men er nok litt klumsete oppsett på restauranten uansett forhold,særlig med full booking.
    Spiste ikke noe annet der da byen er full av gode plasser. Lever nok litt for mye av beliggenhet.

Takk, Smartass1231
    Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Smartass1231,
    Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Beklager at du følte at det var lite kontroll. Det er annerledes tider og my regler å følge vi har tilrettelagt for at alle regler følges og tar hensyn til smittevern samt det er et eget ansvar for gjester og passe på distanse også som vi gjør lett for de med klistremerker på bakken. Men vi har full kontroll på alle rutiner når det kommer til smittevern regler og til innsjekk/utsjekk og bestillinger. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 10. juli 2020

Et greit og sentralt sted å overnatte på din vei til "Flor og Fjære"! Parkeringsplasser var å oppdrive like oppe i bakken, på jernbanens City-parkeringsplasser. Greit utgangspunkt for spaserturer rundt Breiavatnet..

Takk, Terje S

Kjære terjes355,
    Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager