3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 136
FindHotelUSD 137
HurbUSD 143
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde kun en natt, skulle gjerne vært her lengre. Meget fornøyd med hotellet.
Familierom og dobbeltrom. Store og gode rom med meget bra standard. Familierom med stort bad og god plass. Sengene var utmerket, kunne sovet lengre i de.
Personalet var imøtekomende og hyggelige. Veldig bra utvalg til frokosten, og gode opplysninger om allergi.
Fikk dessverre ikke prøvd Resturanten, som har gode score, da det var full booket.
Beligheten var topp, kort gåavstand til det meste.
Ikke i tvil hvor jeg skal bo igjen !

1  Takk, GlennRai
Helena Hauge Grøndahl, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Kjære GlennRai, Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte hotellet og rommet. Vi håper å se deg hos oss igjen så du også får prøvd restauranten. Mvh helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 27. juli 2020

Parreise. Flott sted men dårlig frokost. Veldig lite utvalg, mye eg, egg og egg. Nærme byen og sentrum med mange spiseplasser. Nærme parken og greit kollektivtilbud. Anbefales allikevel uten problem..

Takk, jg0nzal

Kjære jg0nzal, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dine kommentarer om frokost er tatt videre med kjøkken. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front Office Manager

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott nytt hotell, store flotte rom!
Fikk beskjed ved innsjekk om frokost i puljer. Flott smitte-tiltak, men det var kun ledig 07-08 eller 08-09, hvilket gjorde at vi gikk glipp av frokost. Mulig vi burde sett informasjon/valg frokosttider ved booking, men ingen av oss så noe om dette og ble derfor skuffet.
Pluss for vannkoker på rommet, men manglet dessverre kaffepulver. Kan ha gått noe raskt ved klargjøring, da det også var så godt som tomt for toalettpapir på rommet.
Sentral og flott beliggenhet.

2  Takk, Frittfall
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære Frittfall, tusen takk for din tilbakemelding. Beklager dere ikke fikk med dere frokosten og at rommet ikke hadde alt det skulle. Slik skal det jo ikke være. Jeg har tatt kommentaren videre og bare ta kontakt igjen om dere kommer tilbake så skal jeg passe på at dere får frokost gratis. Mvh Helena H.G. Front office Manager

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ikke så ofte vi får gleden av å nominere bedrifter til QExcellent etter kun et besøk, men denne bedriften overbeviser.
Etter å ha testet flere steder på vestlandet denne uken var det fint å komme hit til slutt.
Karina i resepsjonen var vennlig, imøtekommende og serviceminded utover det vi forventet.
De har gode Covid rutiner med reservering av tid til frokost, maks 2 personer i heisen, tydelig merking og informasjon og de rengjør fellesflater som heisknapper med jevne mellomrom.
Rommene har alt det en reisende kan trenge og ønsker på et hotellrom.
Vi testet 2 bonusnetter og fikk et fint standard rom med utsikt over Breiavannet.

Frokostserveringen var buffet stil og med svært effektive ryddepersonell. Vi la spesielt merke til Ruta(?) som var meget effektiv, hyggelig smilende og tilstedeværende.
De jobbet godt sammen som team og man føler seg trygg på at de hensyn som kan tas blir tatt.

Noe venting på heis må man regne med siden det var begrenset til 2 stk inne i heisen. Men sikkerhet først.

Bra Radisson! Dere nomineres herved til QExcellent service merket 2020 .

1  Takk, QExcellent

WOW! tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding og nominasjon. Så utrolig hyggelig å lese at dere likte hotellet og alle tiltak som blir gjort. Jeg har delt dette videre med Karina, Ruta og hele teamet. Tusen takk. Mvh Helena H.G.Front Office Manager

Anmeldt 23. juli 2020

Flott hotell litt i utkant av sentrum. Rolig! Super resturant i samme bygg, firelake... Anbefales på det sterkeste! Pluss for muligheten til å koble telefon/pad til tv, da det ikke var spesielt mye innhold fra før.

Takk, bausta843245

Kjære bausta843245, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Front office Manager