Anmeldt 25. juli 2021

Dyr og kjip oppleve. Altfor overpriset rom, det eneste positive er beliggenheten. Dyr frokost, bør heller spise et annet sted. Kjedelig utvalg, ganske smakløst. Ventet over 45 min på innsjekk, ba om dyne uten dun, der var ikke ordnet i det vi fikk rommet.

Takk, si20212021
Helena Hauge Grøndahl, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære si20212021, veldig trist å se din tilbakemelding. Beklager at dynen ikke var fikset til dere annkom. Din kommentar om frokost er tatt videre. Håper å se deg igjen hos oss slik at vi kan forbedre ditt inntrykk. Mvh helena H.G. Rooms Divsion Manager

Anmeldt 24. juli 2021

Stort og flott hotell. Fine rom. Sengene er supergode, og det er putene også. Bodd her før, så vi visste hva vi kom til. Maten i fire lake var helt fantastisk Beste måltidet på hele reisen vår

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, vibecket914

Kjære vibecket914, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så gøy å høre at dere har vert her før og kommer tilbake. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. rooms Division manager

Anmeldt 22. juli 2021

Flott beliggenhet, hotel har stor restaurant, god plass/avstand under covid 19 pandemi, bra frokost. Hotel har god seng, lite bad men fungerer grei.Hotel har bra treningsrom.Savner minibar.Anbefaler dette hotel.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kpt20212021

Kjære Kpt20212021, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så glad for å lese at du likte hotellet. Minibaren kommer nok tilbake etterhvert men frem til da så tilbyr vi alle minbar varer i resepsjonen. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. rooms Division manager

Anmeldt 21. juli 2021

Godt hotell midt i Stavanger sentrum! Et litt trist rom i fargene, men rent og pent. Vi betale for utsikten, og den var super. God service, men det virket noe underbemannet på kveld. Supert treningsrom, badstue og utsikt der.

Takk, vwestl775992
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære vwestl775992, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at dere likte utsikten. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division managaer

Anmeldt 20. juli 2021

Rent og fint hotell sentralt i Stavanger. Hyggelig betjening og tilgang på treningssenter. Enkel, men god frokost. Gode rutiner for smittevern. Vi manglet håndklær på rommet da vi kom, men dette ble fikset da vi gav beskjed.

Takk, TorsteinUP

tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Så glad dere hadde det fint og at håndklær ble fikset med en gang (beklager det ikke var klart når dere kom). Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division managaer