2 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 145
eDreamsUSD 145
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 5. august 2021

Flott service ved booking pr telefon/email, veldig hyggelig personale. Rommene vi fikk i 8.etg hadde både perfekt utsikt over byen og en fin balkong. Komfortable senger, mørke gardiner, og fint bad. Våknet oppbtil solskinn og utsikt over Breiavatnet med masse fine svaner.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, amreng
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære amreng, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet, personalet og ikke minst våknet med solskinn i Stavanger. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 2. august 2021

Ble mottar av hyggelige personell i resepsjonen . Rommet var veldig fint og stort med gode senger.
Vi hadde ett balkong rom med utsikt mot dammen. Veldig fornøyd med oppholdet, og vi kommer tilbake
igjen så snart vi kan .
Viktor

Takk, ViktorK526

Kjære Viktor, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet og er veldig fornøyd med oppholdet. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 25. juli 2021

Dyr og kjip oppleve. Altfor overpriset rom, det eneste positive er beliggenheten. Dyr frokost, bør heller spise et annet sted. Kjedelig utvalg, ganske smakløst. Ventet over 45 min på innsjekk, ba om dyne uten dun, der var ikke ordnet i det vi fikk rommet.

Takk, si20212021
Helena Hauge Grøndahl, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære si20212021, veldig trist å se din tilbakemelding. Beklager at dynen ikke var fikset til dere annkom. Din kommentar om frokost er tatt videre. Håper å se deg igjen hos oss slik at vi kan forbedre ditt inntrykk. Mvh helena H.G. Rooms Divsion Manager

Anmeldt 24. juli 2021

Stort og flott hotell. Fine rom. Sengene er supergode, og det er putene også. Bodd her før, så vi visste hva vi kom til. Maten i fire lake var helt fantastisk Beste måltidet på hele reisen vår

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, vibecket914

Kjære vibecket914, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så gøy å høre at dere har vert her før og kommer tilbake. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. rooms Division manager

Anmeldt 22. juli 2021

Flott beliggenhet, hotel har stor restaurant, god plass/avstand under covid 19 pandemi, bra frokost. Hotel har god seng, lite bad men fungerer grei.Hotel har bra treningsrom.Savner minibar.Anbefaler dette hotel.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kpt20212021

Kjære Kpt20212021, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så glad for å lese at du likte hotellet. Minibaren kommer nok tilbake etterhvert men frem til da så tilbyr vi alle minbar varer i resepsjonen. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. rooms Division manager