2 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 156
eDreamsUSD 156
FindHotelUSD 156
Anmeldt 7. august 2021

Greit hotell midt i Stavanger. Fine rom, men unødvendig mye ryddevogner i korridorene. Hyggelig betjening som kan forbausende lite om Stavanger og regionen. God frokost med det mest man forventer og som vanlig latterlig små glass

Takk, gbakke911466
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gbakke911466, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dine kommentarer blir tatt med videre i vårt forbedrings arbeid. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 6. august 2021

Enkel inn- og utsjekk. Hjelpsomme ansatte. Behagelige senger og nydelig utsikt. Frokosten var variert og god. Hotellet ligger i gangavstand til det meste av byens attraksjoner. Anbefales til alle som vil besøke denne koselige byen.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, sobiaz899

Kjære sobiaz899, tusen takk for denne amazing tilbakemelding. Så glad for å lese at dere likte hotellet og deres anbefaling. Håper å se dere snart igjen hos oss. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 5. august 2021

Flott service ved booking pr telefon/email, veldig hyggelig personale. Rommene vi fikk i 8.etg hadde både perfekt utsikt over byen og en fin balkong. Komfortable senger, mørke gardiner, og fint bad. Våknet oppbtil solskinn og utsikt over Breiavatnet med masse fine svaner.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, amreng

Kjære amreng, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet, personalet og ikke minst våknet med solskinn i Stavanger. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 2. august 2021

Ble mottar av hyggelige personell i resepsjonen . Rommet var veldig fint og stort med gode senger.
Vi hadde ett balkong rom med utsikt mot dammen. Veldig fornøyd med oppholdet, og vi kommer tilbake
igjen så snart vi kan .
Viktor

Takk, ViktorK526

Kjære Viktor, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet og er veldig fornøyd med oppholdet. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 25. juli 2021

Dyr og kjip oppleve. Altfor overpriset rom, det eneste positive er beliggenheten. Dyr frokost, bør heller spise et annet sted. Kjedelig utvalg, ganske smakløst. Ventet over 45 min på innsjekk, ba om dyne uten dun, der var ikke ordnet i det vi fikk rommet.

Takk, si20212021
Helena Hauge Grøndahl, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære si20212021, veldig trist å se din tilbakemelding. Beklager at dynen ikke var fikset til dere annkom. Din kommentar om frokost er tatt videre. Håper å se deg igjen hos oss slik at vi kan forbedre ditt inntrykk. Mvh helena H.G. Rooms Divsion Manager