Agoda.comUSD 161
ZenHotels.comUSD 161
FindHotelUSD 161
Prestigia.comUSD 161
Anmeldt 8. august 2021

Frokosten var ingen/dårlig utvalg og kjedelig.
Eks: drikken var lunkent vann, juice eller melk. Ingen kald drikke eller kvalitet.

Eggpulver eggerøre.
Slapp bacon
Tørt brød og lite utvalg
Frokosten var generelt utrolig dårlig.
Frokost er noe jeg gleder meg mest til med å bo på Hotel.

Skuffende.

Rommet var bra, savnet mer trykk i dusjen.
Lang kø i innsjekken.
Kunne heller ikke velge tidspunkt for når jeg skulle spise frokost. Alt etter kl 0900 var opptatt.

Takk, sekerhovd
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære sekerhovd, tusen takk for at du tok deg tid å gi oss din tilbakemelding. Beklager virkelig at frokosten ikke stod til forventning. Jeg har sent dine kommentarer til frokostsjefen slik at de kan se over dette. Håper å se deg hos oss igjen så vi får rettet opp inntrykket. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 7. august 2021

Greit hotell midt i Stavanger. Fine rom, men unødvendig mye ryddevogner i korridorene. Hyggelig betjening som kan forbausende lite om Stavanger og regionen. God frokost med det mest man forventer og som vanlig latterlig små glass

Takk, gbakke911466

Kjære gbakke911466, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dine kommentarer blir tatt med videre i vårt forbedrings arbeid. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 6. august 2021

Enkel inn- og utsjekk. Hjelpsomme ansatte. Behagelige senger og nydelig utsikt. Frokosten var variert og god. Hotellet ligger i gangavstand til det meste av byens attraksjoner. Anbefales til alle som vil besøke denne koselige byen.

1  Takk, sobiaz899

Kjære sobiaz899, tusen takk for denne amazing tilbakemelding. Så glad for å lese at dere likte hotellet og deres anbefaling. Håper å se dere snart igjen hos oss. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 5. august 2021

Flott service ved booking pr telefon/email, veldig hyggelig personale. Rommene vi fikk i 8.etg hadde både perfekt utsikt over byen og en fin balkong. Komfortable senger, mørke gardiner, og fint bad. Våknet oppbtil solskinn og utsikt over Breiavatnet med masse fine svaner.

Takk, amreng

Kjære amreng, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet, personalet og ikke minst våknet med solskinn i Stavanger. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 2. august 2021

Ble mottar av hyggelige personell i resepsjonen . Rommet var veldig fint og stort med gode senger.
Vi hadde ett balkong rom med utsikt mot dammen. Veldig fornøyd med oppholdet, og vi kommer tilbake
igjen så snart vi kan .
Viktor

Takk, ViktorK526

Kjære Viktor, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er så gøy å lese at du likte hotellet og er veldig fornøyd med oppholdet. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager