3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 145
eDreamsUSD 145
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 10. august 2021

God standard på hotellet, nydelig frokost og mange fine ansatte som gjør sitt til at oppholdet blir ekstra fint. Hotellet har god standard. Veldig hyggelig at treningsrommet var åpent igjen. Stavanger har mye fint å by på.

Takk, easkes341499
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære easkes341499, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte hotellet og de ansatte. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 10. august 2021

Fint rom. God hovedseng. Dårlig madrass sovesofa.
For mye venting ved tlf henvendelser.
Der kan dere tape mange kunder.
Blide og hyggelig personale:)
De framsto proffe og flinke i jobben.
Inngangs pariet på hovedinngang hotel noe usynlig.
Kunne godt vist bedre hvor hovedinngang var, og vært litt mer framhevet.
Resturanten ved siden av virket mer som hovedinngang. Tips

Takk, t0mmy793

Kjære t0mmy793, tusen takk for din hyggelig tilbakemelding og punkter for forbedring disse tar vi med oss i vårt forbedringsarbeid. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 9. august 2021

Kunne ikke bodd bedre, tror jeg. Sentralt i Stavanger betyr kort vei til severdigheter og aktiviteter .Rent og pent. Kjempegod stor bufè til frokost. Savnet ingenting. Dobbelt sengen minst king size var mega god og sove i.

Takk, whacke465853
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære
whacke465853, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det gjøre meg så glad at du trivdes så godt hos oss. Håper vi ser deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Grei lokasjon, gåavstand til det meste, mangler parkering så må regne med et par hundre kr pr dag i nærmeste parkeringshus. Frokosten var grei men noe hard brødmat.
Om en har rom høyere oppe må en belage seg på venting eller trapper i pandemitider da ene heisen var ute av drift.

Det som virkelig trekker ned var renholdet av rommet. Fullt i støv og flekker, chips rester i stolen osv. Vi informerte om dette før vi gikk ut og spiste middag og ble lovet at det skulle vaskes over. Når vi kom tilbake var det desverre kun sengen som var redd opp men ingen forskjell i renhold. I disse tider hvor en bør være litt ekstra påpasselig så var dette særs skuffende.

Takk, Dreamer42986925854
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære
Dreamer42986925854, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Beklager på det sterkeste dere opplevelse med renhold slik skal det absolutt ikke være. Jeg har tatt dette opp med sjefen slik at hun følger opp med den ansvarlige. Håper du kommer tilbake ved en annen anledning slik at vi får rettet opp inntrykket. Håper å se deg hos oss igjen, .Mvh Helena H.G. Rooms division Manager

Anmeldt 8. august 2021

Frokosten var ingen/dårlig utvalg og kjedelig.
Eks: drikken var lunkent vann, juice eller melk. Ingen kald drikke eller kvalitet.

Eggpulver eggerøre.
Slapp bacon
Tørt brød og lite utvalg
Frokosten var generelt utrolig dårlig.
Frokost er noe jeg gleder meg mest til med å bo på Hotel.

Skuffende.

Rommet var bra, savnet mer trykk i dusjen.
Lang kø i innsjekken.
Kunne heller ikke velge tidspunkt for når jeg skulle spise frokost. Alt etter kl 0900 var opptatt.

Takk, sekerhovd

Kjære sekerhovd, tusen takk for at du tok deg tid å gi oss din tilbakemelding. Beklager virkelig at frokosten ikke stod til forventning. Jeg har sent dine kommentarer til frokostsjefen slik at de kan se over dette. Håper å se deg hos oss igjen så vi får rettet opp inntrykket. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager