Anmeldt 22. august 2021

Vi er kjempefornøyde med et stort pent rom, velutstyrt og praktisk. ( Ble oppgrader ) Eneste vi kunne ønske oss i tillegg var en « godstol «til. Fantastisk utsikt fra rommet til vannet og innover byen. Været var helt utrolig flott, sol fra klar himmel og vindstille. Det virket som hele byen jublet og det var lange køer på utestedene. Vi fikk en uforglemmelig langweekend. ☀️takk for oss.

Takk, tobaejac
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære tobaejac, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så glad for at dere koste dere masse og at være var med dere :D. Håper å se dere snart ihjen hos oss. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg og en venninne booket oss inn nå i sommerferien, i utgangspunktet for en natt. Vi likte oss så godt at vi nesten måtte bestille en til. Nydelig rom med flott utsikt, så anbefales virkelig! Hotellet er midt i sentrum, så det er kort vei til butikker, parker etc.

Takk, Fridekl
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære Fridekl, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding og anbefaling. Så kos å lese at du likte hotellet så godt. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 10. august 2021

God standard på hotellet, nydelig frokost og mange fine ansatte som gjør sitt til at oppholdet blir ekstra fint. Hotellet har god standard. Veldig hyggelig at treningsrommet var åpent igjen. Stavanger har mye fint å by på.

Takk, easkes341499

Kjære easkes341499, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så kos å lese at du likte hotellet og de ansatte. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 10. august 2021

Fint rom. God hovedseng. Dårlig madrass sovesofa.
For mye venting ved tlf henvendelser.
Der kan dere tape mange kunder.
Blide og hyggelig personale:)
De framsto proffe og flinke i jobben.
Inngangs pariet på hovedinngang hotel noe usynlig.
Kunne godt vist bedre hvor hovedinngang var, og vært litt mer framhevet.
Resturanten ved siden av virket mer som hovedinngang. Tips

Takk, t0mmy793

Kjære t0mmy793, tusen takk for din hyggelig tilbakemelding og punkter for forbedring disse tar vi med oss i vårt forbedringsarbeid. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 9. august 2021

Kunne ikke bodd bedre, tror jeg. Sentralt i Stavanger betyr kort vei til severdigheter og aktiviteter .Rent og pent. Kjempegod stor bufè til frokost. Savnet ingenting. Dobbelt sengen minst king size var mega god og sove i.

Takk, whacke465853
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære
whacke465853, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det gjøre meg så glad at du trivdes så godt hos oss. Håper vi ser deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager