Priceline
ZenHotels.comUSD 128
FindHotelUSD 131
Prestigia.com
Anmeldt 30. august 2021

Hotellet er modernt. Rommene har god størrelse og goder senger. Hadde frokost inkludert og buffeten hadde rikt utvalg. Treningsrommet har det som trengs, inkludert noen frivekter og badstue. Hyggelig personale som hjalp meg bytte rom.

Takk, Snuskelusk
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære Snuskelusk,
tusen takk for denne fantastiske tilbakemelding. Så kos å lese at du likte hotellet og at vi hadde alt du trengte. Håper å se deg hos oss snart igjen. Mvh Helena H.G. rooms Division Manager

Anmeldt 25. august 2021

Jeg bor alltid på Radissonhoteller hvis der et et Radissonhotell der jeg skal. Her i Stavanger har jeg en overnatting hver 2. uke i forbindelse med min spesialistpraksis. Hyggelig å bli gjenkjent og ha fine samtaler med ansatte.

Takk, popheim

Kjære popheim, tusent takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er alltid så hyggelig å se våre stamgjester igjen. Gleder oss til neste gang vi sees. Mvh Helena H.G. Rooms DIvision Manager

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi bor mye på hotell,og blir ikke så ofte imponert,men dette var virkelig bra. Vi hadde to flotte netter i Atlantic suite,og her er det svært god plass, skinnende rent, polerte kraner, god utsikt og meget sentrumsnært. Vi kommer garantert tilbake,og anbefaler dette hotellet på det varmeste!

Takk, utpaaturer

Kjære utpaaturer, tusen takk for denne utrolige fantastiske tilbakemelding. Blir så glad for å lese at dere koste dere på Atlantic Suiten og takk for anbefaling. Gleder oss til å ha dere hos oss igjen en annen gang. mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 23. august 2021

Flotte rom med fantastisk gode senger,men siden vi hadde rom ved siden av heisen var det støy fra den om natten. Ingen støy å høre utenfra. Flott bar. Det var kun 5 min å spasere in til centrumkjernen som har mange flotte spiseplasser og barer.

Takk, wegela371365
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære wegela371365, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Beklager virkelig at nattesøvne ble forstyrret av heisen, jeg har sentdin kommentar videre så vi får se om vi kan få gjort noe med dette. Veldig kos å lese at dere likte ellers rommet og hotellet. Håper å se deg hos oss snart igjen.
Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 22. august 2021

Vi er kjempefornøyde med et stort pent rom, velutstyrt og praktisk. ( Ble oppgrader ) Eneste vi kunne ønske oss i tillegg var en « godstol «til. Fantastisk utsikt fra rommet til vannet og innover byen. Været var helt utrolig flott, sol fra klar himmel og vindstille. Det virket som hele byen jublet og det var lange køer på utestedene. Vi fikk en uforglemmelig langweekend. ☀️takk for oss.

Takk, tobaejac

Kjære tobaejac, tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding. Så glad for at dere koste dere masse og at være var med dere :D. Håper å se dere snart ihjen hos oss. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager