Priceline
AlgotelsUSD 146
Trip.comUSD 133
ZenHotels.comUSD 136
Anmeldt 21. oktober 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Stavanger. Greie rom, men mangler arbeidsplass for de som vil jobbe. Bra renhold og hyggelige folk i resepsjonen. Frokosten var grei, men ikke mer enn det. Baren var hyggelig, men lite oppmerksom betjening. Helt greit, men uten det lille ekstra.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, RosslandR
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt i Stavanger med gåavstand til bykjernen. Min mann og meg hadde et fantastisk opphold og opplevde personalet på hotellet som meget dyktige. Her var det service i ypperste klasse, og alle bestreber seg for å gjøre vårt opphold best mulig og det klarte dem med glans. Det vanket norsk flagg, fantastiske kaker og levende lys på frokostbordet da personalet fikk tak i at min mann hadde gebursdag. Dette hotellet kan virkelig annbefakes om du vil utforske Stavanger by.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Mette B
Anmeldt 2. oktober 2021

Svært god frokost! Ettersom jeg ble møtt med en bad som kunne vært litt mer rengjort, litt av vinduer/vinduskarmer som burde/kunne vært mer rengjort følte jeg ikke jeg fikk helt «valuta» for pengene jeg brukte på en Juniorsuite

Takk, jfrest681223
Anmeldt 25. september 2021

Veldig bra! Seng og sengetøy var over gjennomsnittet behandling. Ikke støy. Sentral beliggenhet. Taxi rett utenfor. Litt dyrt, men får det du betaler for. Viktigeste for meg er renhold og det var godt ivaretatt.

Takk, ashildhagen
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

kjære ashildhagen tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du hadde et fint opphold. Håper å se deg hos oss igjen. Mvh Helena H.G. Rooms Division Manager

Anmeldt 20. september 2021

Fantastisk service med smilende personal. Rommet var topp, men de var tomme for håndsåpe. Det løste seg med at vi fikk litt ekstra dusjsåpe. Vi bodde der i to netter og rommet var like ryddig og rent da vi kom opp på dag to. Frokosten var god og løsningen med covid-19 tiltak var godt organisert. Vi kommer tilbake hit!

Takk, Sander_Kronberg
Helena Hauge Grøndahl, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Kjære Sander_Kronberg, tusen takk for en så utrolig hyggelig tilbakmelding. Gleder meg å lese at dere likte hotellet. Håper å se dere hos oss snart igjen. Mvh helena H.g. rooms Division manager