eDreams
Agoda.comUSD 109
ZenHotels.com
Trip.com
Anmeldt 22. juli 2022

Et greit opphold i et fint hotell. En fordel at hotellet ligger så nær sentrum og i nær tilknytning til buss og togforbindelser. Reine og fine rom og restaurant. Vi opplevde et høflig og imøtekommende personale.

Takk, sonjaaas
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i smørøyet. Kort gangavstand til alt. Personalet er hyggelige og hjelpsomme. Frokosten var helt nydelig og sengene myke og deilige. Rommet vi hadde var Junior suite, stort og nydelig utsikt. Det manglet litt her og der siden prisen er litt høyere. Ikke såpe i dusjen, vannkokeren hadde støv, sofaen var rar å sitte i og TV- stod litt bortgjemt og ingen informasjon om hotellet. Kanskje rommet ikke hadde blitt brukt på en stund og man ikke hadde sjekket hva som manglet? Men fantastisk opplevelse.

Takk, theakristinea
Anmeldt 21. juli 2022

Hadde frokost inkl i bestillingen, ble fortsatt trukket dobbelt etterpå. Spurte om fin utsikt høyt oppe, fikk utsikt over en sliten parkeringsplass med masse busser og lastebiler spm skuøle levere ting til hotellet allerede i hall8 tiden. Enkelte ansatte kunne ikke hjelpe oss med svar, aldri svar på roomservice telefonen. Eneste forsøket jwg ikke brukte var emergenzy, ettersom jeg skulle bestille og spørre de om generelle spørsmål. Fikk ALDRI svar

Takk, Sander S
Anmeldt 17. juli 2022

Rom ikke rengjort ved ankomst til overnatting i 2 døgn i junior suite. Store uappetittlige flekker på stol og sofa. Støvlag oppe på bilder, dører og skap. Defekt dusjhode. Grønske på glassvegger i dusj. Tok bilder og sendte front desk som skulle ta dette videre.
Dusjhode fixet etter 2. Klage. Rom rengjort på nytt etter 3.de gangs klage, men ingen synlig forbedring.
Ventet 25 min på innsjekk kl 18.00. Kompensering forventet med nytt rom eller avslag på pris, men ble gitt som en middag fra hotellet/ alt avslag i pris ved neste bestilling. Her er det rom for forbedringer

Takk, steinar308
Kari Kristine Jaatun, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2022

Hei Steinar,
Tusen takk for at du tok tok deg tid til å skrive en ærlig tilbakemelding. Din tilbakemelding er uvurderlig for at vi skal kunne forbedre vårt tilbud.
Beklager så mye at rommet ikke var i god stand når dere sjekket inn, og at det ikke ble fulgt opp på en ordentlig måte dagen etterpå. Vi følger opp våre rutiner når det kommer til kommunikasjon mellom resepsjonen og husøkonom. Det var leit å høre at alternativene for kompensasjon presentert av resepsjonistene ikke sto til forventningene. Disse alternativene ble presentert istedenfor avslag i prisen på oppholdet ettersom rom og frokost var forhåndsbetalt.
Vi håper at vi får muligheten til å ønske dere tilbake til Radisson Blu Atlantic Hotel. Ta gjerne kontakt med oss før ett eventuelt framtidig opphold, så passer jeg på at dere får ett flott rom til en god pris.
Mvh,
Kari Kristine
Front Office Manager

Anmeldt 9. juli 2022

Hyggelig betjening, både i resepsjonen og ved frukosten.
Hadde middag i restauranten fire lake og har bare positivt inntrykk.
Reint og fint hotell. Fine avstand fra hotellet og til fasilitetene i sentrum.
Kan absolutt anbefales på det sterkeste.

Takk, annefeet