Wencke
Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2023
Jan Hugo Jakobsen, General ManagerRadisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. juni 2023
Kjære gjest,
Hjertelig takk for en flott tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss på Radisson Blu Atlantic Hotel.
Det er riktig gledelig å se at du var fornøyd med våre lekre rom, Jensen senger og vår deilige hotellfrokost.
Vi tar med oss innspillet om plass på badet til toalettsaker, og neste gang du kommer til oss skal vi forsøke å holde av et flott rom med ekstra hylleplass. Riktig god sommer og hjertelig velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen,

5.2 km fra Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 4. juni 2023

Koselige ansatte, meget fornøyd med hele hotellet. Kommer gjerne tilbake ved en annen anledning.
    Ble tatt veldig godt i mot ved innsjekk og utsjekk var bedre enn forventet.
    Sover på hotellet ca 1 gang hver måned å anbefaler til hver å en
    Takk

Takk, terjesen666
    Jan Hugo Jakobsen, General Manager på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2023

Hei Thomas,
    Tusen takk for en flott tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss ved Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger.
    Det er riktig hyggelig å høre at du besøker oss ofte og at du er strålende fornøyd med servicen vi tilbyr. Tusen takk for at du anbefaler oss videre - det setter vi stor pris på, og vi gleder oss til neste gang du sjekker inn hos oss.
    Riktig god sommer og velkommen tilbake!
    Mvh

Anmeldt 3. juni 2023

Alt som ønsket med unntak at toalettet ikke fungerte, så måtte låne toalettet på rommet til min kollega. Ellers så lå hotellet sentralt til i Stavanger med gangavstand til alt. Frokosten var god selv om vi kom
    sent til den

Takk, qwestern

Kjær gjest,
    Hjertelig takk for din fine tilbakemelding etter oppholdet her ved Radisson Blu Atlantic Hotel.
    Det er en glede å se at du er fornøyd med beliggenheten midt i Stavanger sentrum og med vår deilige frokost. Velkommen tilbake ved en senere anledning, og da skal vi sørge for at du får et rom der alt fungerer som det skal.
    Riktig god sommer!
    Mvh

Anmeldt 19. mai 2023

Hotellet ligger midt i sentrum rett ved en liten park-innsjø og oppleves som stille og rolig, til tross for umiddelbar nærhet til alle fasiliteter i sentrum, med restauranter, uteliv, shopping, havnen og andre serverdigheter. Moderne stilfult hotel og herlig fantastisk personale, som er blide og oppmerksomme hele tiden !

Takk, Arne B

Hei Arne,
    Det er riktig hyggelig å lese at du er strålende fornøyd med ditt opphold, hotellets sentrale beliggenhet og våre fasiliteter. Spesielt gledelig er det også at du bemerker fantastisk service fra hotellets profesjonelle medarbeidere - det setter vi stor pris på. Riktig god sommer og velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 14. mai 2023 via mobile enheter

Er vi gjester bare et nødvendig onde?

Fatter ikke at når man kommer i resepsjonen kan bli møtt med et ørlite smil? Skjønner at hotellene i Stavanger er fulle og man trenger ikke å legge så mye energi i å være «best»..

Samme i baren. Skulle kjøpe meg et glass rødvin fra rommet. Bartender glefser fra den andre siden av baren: hva vil du ha? Rødvin sa jeg, -men du komme hit, jeg serverer deg ikke på den andre siden. Den siden jeg sto på var mot resepsjon, der det lå både meny og en kasse..

Men poenget er: er det ikke lov å smile litt? Verdsette gjester? La de føle seg velkommen?

Takk, jana977

Kjære Jana977,

Takk for en ærlig og fin tilbakemelding etter oppholdet ditt her hos oss ved Radisson Blu Atlantic Hotel.
    Vi elsker å gi god service, og vi lever av fornøyde gjester, så det er leit å lese at du ikke fikk en så flott opplevelse som du forventet. Vi tar med oss dine ord videre i det levende arbeidet med å skape byens beste serviceopplevelser - hver dag.
    De beste ønsker om en alle tiders sommer, og hjertelig velkommen tilbake til et smilende opphold ved en senere anledning.

Anmeldt 14. mai 2023

Flott og modere hotell. Hotellet ligger midt i sentrum. Gangavstand til tog (2 min).
    Strålende service. Hyggelig betjening.
    Jeg fikk et Superior rom. God plass med egen sitteavd.
    Badekåper/ skobbrokk.
    Minibar og te/ kaffe.
    Anbefales!

Jeg kommer garantert tilbake.

Takk, tgb489

Hei tgb489,
    Det er riktig hyggelig å lese at du opplevde strålende service, satte pris på rommets deilige fasiliteter, hotellets moderne design og sentrale beliggenhet. Vi gleder oss til neste gang du sjekker inn hos oss!
    Riktig god sommer og hjertelig velkommen tilbake.