“Beste Kylling, beste Biff beste alt”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 13 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jeg å min kone hadde julebord her, service 5 stjerner av 5, forrett 10 stjerner av 10, middag 10 av 10 sjenerer.
Dette er plassen for alle som elsker Biff.
Fant ikke noe å klage på, min kone har Egg allergi da leget de en dessert uten egg ikke noe problem.
Kommer alltid til å bruke denne plassen til middag med familie kunder osv.

Takk, 679janerikd
Marinho315, Manager på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Thank you so much for your great review , kind regards

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi ankom tidlig, mye folk, men de ordnet bord til oss uansett.
-Tartar og trøffel emulsjon med egg, kapers og sprø løk. Champagne
-Hummer og kaviar. Hummerbisque med pastinakk. Champagne

Juletorsk med ertepuré, poteter, beter og smørsaus. Fruen var fra seg av begeistring.
Amalaya Malbec

Wagyu A5 20gram smaksprøve, helt fantastisk. Perfekt tilberedt.

Entrecôte med løkkompott, israelske artiskokker(jordskokk?) fermentert gresskar med ingefær, rødvin og oksehale saus og bearnaise. Bare for å prøve litt. Utrolig smakfullt, perfekt tilberedt.
Amalaya Malbec

Kjempegod service fra servitøren. Som var spansktalende, men også kunne en del norsk. Glimt i øyet.

Det var mye folk og akustikken er ikke spesielt bra, så trekker en stjerne for det.

Takk, cheapnorwaytourist

Thank you so much for your great description and eloges about us , we really appreciated , kind regards

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat i en hyggelig og avslappet atmosfære. Vi ble tatt imot av Zorica og Stefanos som presenterte menyen og kom med forslag til valg av mat.2 heilt fantastisk vinnende vesner.

Takk, Christian M
Marinho315, Manager på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear Christian , thank you for Your visit and Words .

We hope to see you soon

kind regards Mario & FireLake Team

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig vertskap, fin atmosfære og god mat. Vi kjøpte mat til å dele og var fornøyd med det. Fantastisk flinke på Gin i baren.

1  Takk, IngridBie
Marinho315, Manager på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Dear IngridBie

Thank you so much for Your Kind Words , welcome back .

Kind regards Mario & FireLake Team

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde noen deilige cocktails i baren hos Amel. Kan anbefale det på det høyeste om du vil prøve noe nytt og spennende

Takk, 209h_kong
Marinho315, Manager på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Dear Håkon thank you so much for Your great Words and review .

We hope to see you soon :)

Best regards , Firelake team

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!