“Skuffende”
Anmeldelse av FireLake Grill House

FireLake Grill House
Vurdert som nr. 15 av 273 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Forventet noe helt annet enn det vi fikk.
«Grill» house med delikate biffer på bildene, mens realiteten er en svært begrenset meny som ikke står i stil med prisnivået.
Tok med familien på en «opplevelse», men 5 personer rundt et lite bord det det ikke var plass til pynt eller tilbehør når maten kom, var veldig skuffende. Og det var flere ledige (men sikkert bort bestilte) bord.
Serveringen var heller ikke mye å skryte av, ingen drikke når vi kom og måtte be om å få bestille drikke til maten (vi fikk vann i alle fall).
Lokalene var heller ikke noe særlig. I alle fall ikke bordet vi fikk, der man følte man satt i en gang mellom hotellresepsjonen og baren.
Maten var også skuffende der omkvedet rundt bordet var at dette kunne vi gjort bedre hjemme.
Dessert menyen var så lite fristende at vi gjorde opp og gikk til en annen restaurant (Olivia), for å innta desserten.
Var overrasket etter å ha lest en anmeldelse i Aftenbladet for en stund siden.
Vel; nå har vi vært der i alle fall.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, petterjf
Marinho315, Manager på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Dear PetterJf , thank you so much to dedicate some of your time to review us, we are sorry if we didn’t meet your expectations , kind regards & welcome back , Mário & Firelake Team

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Besøket startet flott med god service og fint lokale. Vi valgte en «sharing»rett og forrettene og hovedretten kom fort og var virkelig en smaksopplevelse. Deretter snudde det. Vi fikk ikke noe påfyll av vann elle vin, og desserten lot vente på seg. Vi prøvde å sende blikk i alle servitørenes retning, men fikk aldri øyenkontakten. Etter over en times venting kom endelig en servitør bort for å spørre hvordan det gikk. Vi fikk da rask en nydelig dessert og en beklagelse. Vi fikk også tea, kaffe og vinpåfyll på huset Det var bra!

Det er ikke gøy å føle seg glemt....

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ninni27
Marinho315, Manager på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Dear Ninni27, thank you so much for your feedback and visit. I hope we can see you again with us, kind regards Mário & FireLake Team .

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Ble møtt av smil og ekte hjertevarme ved ankomst, og vi ønsket en drink i baren før bordsetting.
Da de ikke hadde akkurat det vi ønsket, tilbydde ene bartenderen seg å springe til en annen bar for å prøve og fremskaffe varen. 6-7 minutter senere var han tilbake og drinkene ble laget til perfeksjon!
Når bordet var klart, ble vi fulgt bort og menyen presentert.
Restaurant Manager Mario Nelson og hans servitører viste utpreget kunnskap om de forskjellige rettene, noe som igjen ettertrykkelig viser faglig stor kunnskap.

Da maten ble servert ble en lenge etterlengtet drøm til virkelighet. Det mest fantastiske, møre stykke indrefilet av Limousin var desidert det beste jeg noensinne har smakt!

En fantastisk restaurant med svært så kunnskapsrike og utpreget service minded personale, levner ingen tvil om at også neste gang vil valget falle på samme sted.
Med en så høy grad av kunnskap, service og gjestfrihet på personalet må dette være svært så nært Norges beste restaurant!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Stig2508
Marinho315, Manager på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Dear Stig2508 , thank you so much for your visit and nice words , we appreciate a lots .

See you soon & kind regards Mario & FireLake Team .

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten som var på Radisson blu Atlantic hotell i Stavanger
Veldig fine omgivelser og service
Maten var også veldig bra;laks og kjøtt
Nydelig tilbehør
Om man ville kunne hovedrettene deles!
Fin ordning

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jorunnlov
Marinho315, Manager på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2019

Dear Jorunnlov, thank you so much for your words & review !

Kind regards & see you soon, Mario & FireLake Team !

Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

En solid opplevelse av et grillhus med klasse. Det er ikke et typisk grillhus, men det er slik alle burde være. Fantastisk mat, fantastisk service og gjennomført stil.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Torstein F
Marinho315, Manager på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2019

Dear Torstein F , thank you so much for your kind words and review .
Mario & FireLake Team

Reisende som så på FireLake Grill House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i FireLake Grill House? Del dine erfaringer!