“Vårt fjerde besøk på denne”
Anmeldelse av FireLake Grill House

FireLake Grill House
Bestill bord
tir. 27.7.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vårt fjerde besøk på denne restauranten. Som tidligere opplevde vi profesjonelle og hyggelige servitører, bra atmosfære og god mat. Veldig bra stemning. Gleder oss til å komme tilbake. Anbefales!

2  Takk, mrifreak68
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei mrifreak68
Vi står klar til 5 besøk✌️✌️
Mange tak for hyggelig tilbakemelding og ha en forsatt finn sommer✌️

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og flinke servitører. Verdt å ta en tur her:) Bestilte biff og den var helt perfekt med nydelig tilbehør.

Takk, helenebO5116CM
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hei heleneb05116CM
Tak for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig personale og en generelt god opplevelse. Litt små forvirring rundt hva vi hadde bestilt og hva de faktisk hadde og ikke hadde, men ellers helt topp! Mye godt kjøtt på menyen! Den hjemmelagde bringebær isen var fantastisk!

Takk, canokunst
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei canoKunst
Mange tak for hyggelig tilbake melding og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger, forsatt ha en fin sommer✌️✌️

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og topp service. Anbefales på det varmeste!! Hit kan du trygt gå hvis du vil ha en hyggelig kveld i Stavanger.

Takk, frankhF6564BH
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei frankhF6564BH
Det liker vi og høre, mange tak for dejlig tilbakemelding og håber vi ses snart igjen, velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger✌️✌️
Dennis Poulsen

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk EXTRA MARBLED SIRLOIN, LIMOUSIN. Flinke servitører, perfekt stekt. Godt tilbehør. Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, PaalErik77
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei PallErik77
Mange tak for flott tilbakemelding, vi ønsker jer velkommen tilbake til Firelake Stavanger, ha en fin sommer.
Dennis Poulsen

Reisende som så på FireLake Grill House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i FireLake Grill House? Del dine erfaringer!