“Kjempegod mat:-)”

lør. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020

Anbefales på det varmeste :-) Her har de kjempe god mat og service.
Vi kommer igjen neste gang vi er i Stavanger.

2  Takk, svaHaugesund
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei SvarHaugesund
Vi står klar neste gang vi✌️✌️Og mange tak for dejlig tilbakemelding, forsatt fin sommer 2020.

Anmeldt 2. august 2020

Vi var 2 kjøttsultne par som gikk mette fra FireLake grill House et par timer senere.. Litt forvirring mht til tilbehør bestillingen der alle 4 bestillte frite, men fikk hele småpoteter. Dette ble umiddelbart rette på og vi fikk nydelige frites i rekordfart. Dde feilleverte potene ble også værende i tilfelle vi skulle få lyst på dette.. Entrecotene var perfekte og tilbehøret med diverse rotfrukter med nydelige, lett syrlige sauser og majoneser var perfekt. Meget bra service og opplevelse totalt og sterkt anbefalt fra oss.

Takk, pettero340
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Petter 0
Vi takker for dejlig tilbakemelding og jeres sterke anbefaling, dette liker vi i Team Firelake, MANGE TAK!!
Vi ønsker jer fortsatt god sommer og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde entrecote og burger, og begge ble veldig fornøyd!! Kjapp service, oppmerksomme ansatte og flinke kokker. Stor drinkmeny med bredt utvalg. Anbefales!

1  Takk, 767vanjah
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei 767 vanjah
Dejlig tilbake melding, vi takker og ønsker jer velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En meget hyggelig opplevelse. Nydelig mat og god servise. Kelnerne hadde deg hele tiden i fokus. Anbefales på det sterkeste

Takk, 791terjep
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei 79herjep
Vi takker for dejlig tilbakemelding og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ikke det hyggeligste lokalet, men utrolig god brisket, hyggelig service og en dessert av en annen verden! Takk for maten!

1  Takk, lnDahl
E664DNdennisp, Marketing på FireLake Grill House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei InDahl
Tak for besøk og hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake og ha en forsatt fin sommer.
Dennis Poulsen.

Reisende som så på FireLake Grill House, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i FireLake Grill House? Del dine erfaringer!