“Nydelig mat”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 14 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 15. august 2020

Atmosfæren, maten og servicen var helt magisk. Kjøttet var helt fantastisk. Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2020
Takk, anniken1993
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Hei anniken1993
Vi takker for dejlig tilbakemelding og anbefaling, tusen tak og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger
Dennis Poulsen.

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

KJEMPE god mat!! Og fantastisk service, disse vet hva de holder på med. Kjøttet smeltet på tungen, nydelig. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, marlinelenap
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Marlinelenap
WOW, vi takker for utrolig hyggelig tilbakemelding, dette liker vi i Team Firelake
Forsatt god sommer og velkommen tilbake til os.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 4. august 2020

Anbefales på det varmeste :-) Her har de kjempe god mat og service.
Vi kommer igjen neste gang vi er i Stavanger.

2  Takk, svaHaugesund
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei SvarHaugesund
Vi står klar neste gang vi✌️✌️Og mange tak for dejlig tilbakemelding, forsatt fin sommer 2020.

Anmeldt 2. august 2020

Vi var 2 kjøttsultne par som gikk mette fra FireLake grill House et par timer senere.. Litt forvirring mht til tilbehør bestillingen der alle 4 bestillte frite, men fikk hele småpoteter. Dette ble umiddelbart rette på og vi fikk nydelige frites i rekordfart. Dde feilleverte potene ble også værende i tilfelle vi skulle få lyst på dette.. Entrecotene var perfekte og tilbehøret med diverse rotfrukter med nydelige, lett syrlige sauser og majoneser var perfekt. Meget bra service og opplevelse totalt og sterkt anbefalt fra oss.

Takk, pettero340
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Petter 0
Vi takker for dejlig tilbakemelding og jeres sterke anbefaling, dette liker vi i Team Firelake, MANGE TAK!!
Vi ønsker jer fortsatt god sommer og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde entrecote og burger, og begge ble veldig fornøyd!! Kjapp service, oppmerksomme ansatte og flinke kokker. Stor drinkmeny med bredt utvalg. Anbefales!

1  Takk, 767vanjah
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei 767 vanjah
Dejlig tilbake melding, vi takker og ønsker jer velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!