“Et godt valg i Stavanger! ”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 14 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Utrolig bra! Servicen var på topp med liten ventetid. Jeg tok «Pitmasters Choice» som visste seg å være et meget bra valg. Den var stekt perfekt. Utrolig mør og smakte himmelsk. Jeg har spist Entrecôte mange steder i verden, men vil vurdere denne som en av de beste jeg har fått servert.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, changlek
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hei changlek
Vi setter stor pris på jeres dejlige tilbakemelding, TUSEN TAK✌️✌️, dette er noe som hele vore team kan være stolte av, igjen tak og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger
Dennis Poulsen

Anmeldt 24. august 2020

Vi var 12 kollegaer på helgetur til Stavanger som ble anbefalt å besøke FireLake Grill House. Matopplevelsen, atmosfæren og servicen var vi skjønt enige om var av ypperste klasse, og alle ga vår 3 retters meny toppscore 10. Jeg og flere av mine kollegaer skal tilbake til denne restauranten, og vi anbefaler alle som ønsker en virkelig god matopplevelse når de besøker Stavanger om å ta turen innom, dere vil ikke angre på valget.

Takk, 540leneh
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei 540leneh
TAK skal i alle ha, dette var utrolig flott tilbakemelding og hele Team Firelake står klar ved jeres neste besøk, ses snart✌️✌️
Alt det bedste fra jeres

Anmeldt 15. august 2020

Atmosfæren, maten og servicen var helt magisk. Kjøttet var helt fantastisk. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, anniken1993
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Hei anniken1993
Vi takker for dejlig tilbakemelding og anbefaling, tusen tak og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

KJEMPE god mat!! Og fantastisk service, disse vet hva de holder på med. Kjøttet smeltet på tungen, nydelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, marlinelenap
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Marlinelenap
WOW, vi takker for utrolig hyggelig tilbakemelding, dette liker vi i Team Firelake
Forsatt god sommer og velkommen tilbake til os.

Anmeldt 4. august 2020

Anbefales på det varmeste :-) Her har de kjempe god mat og service.
Vi kommer igjen neste gang vi er i Stavanger.

2  Takk, svaHaugesund
E664DNdennisp, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei SvarHaugesund
Vi står klar neste gang vi✌️✌️Og mange tak for dejlig tilbakemelding, forsatt fin sommer 2020.
Dennis Poulsen

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!