“Bursdags middag”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 13 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en bursdags middag. Veldig flink dansk servitør. Kom med godt anbefalinger, leverte godt service. God mat og god vin. Kommer gjerne tilbake ved neste tur til Stavanger

Takk, anielao978
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei anielao978
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker jer velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.
Ha en forsatt fin sommer 2021.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Valgte ved besøk på denne restauranten å gå for wagyu biff (kan samnenlignes med kobebiff som er mer kjent for noen). Hadde høye forventninger, og hva kan gå galt når retten i tillegg kostet kr 850,- . Skuffelsen var derfor stor da biffen hadde mange seige partier, (som etter endel tygging ble lagt tilbake på tallerkeben), og de møre delene var ikke mer møre enn en hvilken som helst god biff i «normal» prisklasse. Tenker at dette er en rett å styre unna.

Nå finnes det ekte wagyu fra Japan og såkalt uekte, (blandingsrase), fra USA og et par andre land. Denne restauranten har den amerikanske, kanskje har det noe med saken å gjøre?

Må legget til at det ellers var en hyggelig restaurant og betjening som ville kompensere oss med en gratis dessert. Nå var vi der for en ekstraordinær biffopplevelse og takket høflig nei til tilbudet.

Terje

Takk, Traveler54808765251
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Traveler54808765251
Vi takker for koselig tilbakemeldig og setter stor pris jeres synspunkter.
Vi igjen forstår hva du si men ja det høres litt utt som du hadde forventet deg Japansk wagyu, hvilke vi ikke har på vore meny akuratt nu.
Vore wagyu er fra USA og som der står på menyen så er dette ytrefielet, alså har dette kjøttstykke en fettmarv som ytrefielet skal have.
Alle solgte USA wagyu til nu efter 3 mdr med denne meny har haft veldig positivt tilbakemelding, men vi ønsker selvsagt ikke at i skal være skuffet efter besøk hos os på Firelake Stavanger.
Skulle det være muligt og har i lyst, ta kontakt og vi fikser et annet godt kjøttstykke på jeres neste besøk hos os, velkommen skal i alle være.
Ha en forsatt fin sommer.
Team Firelake Stavanger.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service! Gluten og mekke allergi var null problem, de ordnet med knall gode alternativer:) Vi kommer tilbake!

Takk, mariannm282
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Hei mariannm282
Vi takker for koseligt tilbakemelding, velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 3 par som spiste denne kvelden. Både forretter, hovedretter og desserter smakte godt, det ble anbefalt gode viner til rettene og servicen var god. Alt i alt en god opplevelse.

3  Takk, Laader
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei Laader
Manger tak for jeres tilbakemelding, setter stor på dette.
Teamet vores har fått beskjeden og ønsker jer alle velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger, ha en super fin sommer.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 26. juni 2021

Har lenge tenkt at jeg ville prøve denne, og gledet meg til besøket. Etterpå satt jeg igjen med en følelse av at dette var uhorvelig mye penger for et helt greit måltid. Maten var god, for all del, men jeg savnet det ekstraordinære – den kulinariske magien som skiller ut de beste matopplevelsene. Veldig, vekdig god service trekker opp. Strålende kelner.

Takk, 729larst

Hei 729larst
Mange tak for koseligt tilbakemelding.
Vi skal prøve og fikse noe ekstraordinært på vore neste meny men takker ekstra for at i likte servicen vore .
Vi ønsker jer en fin sommer og velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!