“Nydelig mat, dyr øl”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 13 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lite som minner om american barbeque, men ellers trivelige lokaler. Nydelig brisket, verdt hver krone. men dyreste ølen i byen antakelig:) Absolutt verdt et besøk!

Takk, André N
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Andre N
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og gjør opmerksom på at vi ikke markedsføre os selv som en american barbeque restaurant, men mange tak likevel.
Ønsker deg en forsatt fin sommer.
Dennis Pouslen

1923 av 228 anmeldelser

Anmeldt 3. august 2021

Har spist her ved 2 anledninger. Ved Begge anledningene har jeg fått en biff som ikke har vært stekt slik som ønsket! Idag skulle jeg ha medium rare entrecote men fikk en grå skosåle til å begynne med. Fikk da byttet denne da jeg ville ha medium rare. Fikk da en biff tartar. Sa jeg ikke var villig til å betale maten. Måtte selvsagt betale for samboer, som resulterte i en middag for 1 til 1100 spenn. Helt ubrukelig spør du meg.
Eneste jeg kan si er at servitøren som hjalp oss kunne jobben sin og var veldig dyktig. Bare synd maten ikke var spisende.

2  Takk, 546steffenm

Hei 546steffenm
Vi takker for din tilbakemelding, vi er ikke helt enig med deg ang din beskrivelse av vore matt(noe alle vore gjester tilbakemelder hver kveld), men takker for at du gav os en ekstra sjanse, vi er ikke helt sikker på at Firelake er noe for deg, men tak for besøk likevel.
Ha en forsatt fin sommer.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en bursdags middag. Veldig flink dansk servitør. Kom med godt anbefalinger, leverte godt service. God mat og god vin. Kommer gjerne tilbake ved neste tur til Stavanger

Takk, anielao978
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei anielao978
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker jer velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.
Ha en forsatt fin sommer 2021.
Dennis Poulsen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Valgte ved besøk på denne restauranten å gå for wagyu biff (kan samnenlignes med kobebiff som er mer kjent for noen). Hadde høye forventninger, og hva kan gå galt når retten i tillegg kostet kr 850,- . Skuffelsen var derfor stor da biffen hadde mange seige partier, (som etter endel tygging ble lagt tilbake på tallerkeben), og de møre delene var ikke mer møre enn en hvilken som helst god biff i «normal» prisklasse. Tenker at dette er en rett å styre unna.

Nå finnes det ekte wagyu fra Japan og såkalt uekte, (blandingsrase), fra USA og et par andre land. Denne restauranten har den amerikanske, kanskje har det noe med saken å gjøre?

Må legget til at det ellers var en hyggelig restaurant og betjening som ville kompensere oss med en gratis dessert. Nå var vi der for en ekstraordinær biffopplevelse og takket høflig nei til tilbudet.

Terje

Takk, Traveler54808765251
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Traveler54808765251
Vi takker for koselig tilbakemeldig og setter stor pris jeres synspunkter.
Vi igjen forstår hva du si men ja det høres litt utt som du hadde forventet deg Japansk wagyu, hvilke vi ikke har på vore meny akuratt nu.
Vore wagyu er fra USA og som der står på menyen så er dette ytrefielet, alså har dette kjøttstykke en fettmarv som ytrefielet skal have.
Alle solgte USA wagyu til nu efter 3 mdr med denne meny har haft veldig positivt tilbakemelding, men vi ønsker selvsagt ikke at i skal være skuffet efter besøk hos os på Firelake Stavanger.
Skulle det være muligt og har i lyst, ta kontakt og vi fikser et annet godt kjøttstykke på jeres neste besøk hos os, velkommen skal i alle være.
Ha en forsatt fin sommer.
Team Firelake Stavanger.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service! Gluten og mekke allergi var null problem, de ordnet med knall gode alternativer:) Vi kommer tilbake!

Takk, mariannm282
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Hei mariannm282
Vi takker for koseligt tilbakemelding, velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.
Dennis Poulsen

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!