“Fantastisk ”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 13 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dette var så bra at vi spiste her to dager på rad. Helt nydelig mat, drinker og både vennlig og serviceinnstilt personale. Full pott!

Takk, utpaaturer
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei utpaaturer.
Vi takker for hyggelig tilbakemelding, dette liker hele Team Firelake, mange tak og velkommen tilbake til os.

Anmeldt 6. august 2021

God og personlig service, flotte lokaler, nydelig mat.
For å få smake på flere av rettene på menyen bestilte vi en sharing menu, og fikk anbefalt gode viner som passet til denne. All maten vi fikk hadde skikkelig grillsmak, og var flott presentert. Anbefales!

Takk, Halvor H
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Halvor H
Vi takker for dejlig tilbakemelding✌️✌️
Et herligt boost til hele vore team, igjen mange tak

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lite som minner om american barbeque, men ellers trivelige lokaler. Nydelig brisket, verdt hver krone. men dyreste ølen i byen antakelig:) Absolutt verdt et besøk!

Takk, André N
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Andre N
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og gjør opmerksom på at vi ikke markedsføre os selv som en american barbeque restaurant, men mange tak likevel.
Ønsker deg en forsatt fin sommer.
Dennis Pouslen

Anmeldt 3. august 2021

Har spist her ved 2 anledninger. Ved Begge anledningene har jeg fått en biff som ikke har vært stekt slik som ønsket! Idag skulle jeg ha medium rare entrecote men fikk en grå skosåle til å begynne med. Fikk da byttet denne da jeg ville ha medium rare. Fikk da en biff tartar. Sa jeg ikke var villig til å betale maten. Måtte selvsagt betale for samboer, som resulterte i en middag for 1 til 1100 spenn. Helt ubrukelig spør du meg.
Eneste jeg kan si er at servitøren som hjalp oss kunne jobben sin og var veldig dyktig. Bare synd maten ikke var spisende.

2  Takk, 546steffenm

Hei 546steffenm
Vi takker for din tilbakemelding, vi er ikke helt enig med deg ang din beskrivelse av vore matt(noe alle vore gjester tilbakemelder hver kveld), men takker for at du gav os en ekstra sjanse, vi er ikke helt sikker på at Firelake er noe for deg, men tak for besøk likevel.
Ha en forsatt fin sommer.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en bursdags middag. Veldig flink dansk servitør. Kom med godt anbefalinger, leverte godt service. God mat og god vin. Kommer gjerne tilbake ved neste tur til Stavanger

Takk, anielao978
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei anielao978
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker jer velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.
Ha en forsatt fin sommer 2021.
Dennis Poulsen

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!