“Koselig kveld”

Firelake Grill House & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 13 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. september 2021

Vi ringte 5 min før vi fikk bord en lørdag kveld, og det ble ordnet bord til oss . Bra service. Blåskjellene var ujevne i smak, men tilbehør var bra. Maten bra og god stemning.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Trine F
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2021

Hei Trine F
Vi takker for hyggelig tilbakemelding, ny meny er klar i starten av oktober,
Velkommen tilbake til os på Firelake Stavanger.
Dennis Poulsen

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Generelt hyggelig betjening av servitørene selv om mat og drikke ble levert av forskjellige. God beskrivelse av meny. God atmosfære. Maten serveres fint for øyet, men kald saus og halvmørkt kjøtt på det som ble solgt inn som utrolig mørt av servitør er ikke godt nok. Men dert som kanskje irriter aller mest er påslag på vinen. Både flaske og glass har påslag på 4-5 ganger polpris, helt forkastelig. Tenker at de er de fullstendig klar over dette når de velger å ikke presenterte noe vinkart på nett.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 7eirikh
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei 7eirikh
Vi takker for din tilbakemelding og håper du vil gi os en ekstra sjanse.
Husk og si ifra ang kjøtt og sause der og da så vi kan ordne opp med engang.
Ang priser er vi helt enig, alkohol er dyrt i Norge men vi koster ikke mer end resten av stavangers restauranter på vore niveå og vore beliggenhed er dyrt i kost.
Dennis Poulsen

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dette var så bra at vi spiste her to dager på rad. Helt nydelig mat, drinker og både vennlig og serviceinnstilt personale. Full pott!

Takk, utpaaturer
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei utpaaturer.
Vi takker for hyggelig tilbakemelding, dette liker hele Team Firelake, mange tak og velkommen tilbake til os.
Dennis Poulsen.

Anmeldt 6. august 2021

God og personlig service, flotte lokaler, nydelig mat.
For å få smake på flere av rettene på menyen bestilte vi en sharing menu, og fikk anbefalt gode viner som passet til denne. All maten vi fikk hadde skikkelig grillsmak, og var flott presentert. Anbefales!

Takk, Halvor H
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Halvor H
Vi takker for dejlig tilbakemelding✌️✌️
Et herligt boost til hele vore team, igjen mange tak
Dennis Poulsen.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lite som minner om american barbeque, men ellers trivelige lokaler. Nydelig brisket, verdt hver krone. men dyreste ølen i byen antakelig:) Absolutt verdt et besøk!

Takk, André N
Dennis P, Marketing på Firelake Grill House & Cocktail Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Andre N
Vi takker for hyggelig tilbakemelding og gjør opmerksom på at vi ikke markedsføre os selv som en american barbeque restaurant, men mange tak likevel.
Ønsker deg en forsatt fin sommer.
Dennis Pouslen

Reisende som så på Firelake Grill House & Cocktail Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Firelake Grill House & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!