“Julestri”
Anmeldelse av Frøken Phil

Frøken Phil
Vurdert som nr. 178 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kjempeherlig sted . Uformelt og avslappende . Behagelig personale , ikke noe stress . 5 stjerner får de for atmosfæren, samt at de har sol på uterestauranten sin på sommeren .
Mat?? Vet ikke bare tatt noe kaldt å drikke

Takk, 445Hellas

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Har nå besøkt dette stedet to dager på rad under vårt besøk her i Stavanger. Veldig koselig retro lokaler med kule lamper og en kjempehyggelig betjening. Prisene ligger godt under gjennomsnittet i Stavanger.

Her kommer vi garantert tilbake. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, TFitje
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Dette er en byens beste plass for noe godt i glasset, enkel mat, hyggelig atmosfære og meget hyggelig betjening. Vi stortrives hvergang og nyter stundene der enten ute eller inne. Et kjærkomment tilskudd i Stavanger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, GMLA
Anmeldt 9. august 2018

Skal du i fargegaten? Gå 10 steg lenger og slå deg ned på Frøken Phil! Stilig industrielt interiør, veldig god mat, funky atmosføre og veldig vennlig staff. Mitt nye favorittsted i Østervåg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ingeborg K
Anmeldt 17. juli 2018

Tok en lettere lunsj. Første gang jeg har spist havregrøt på en restaurant. Faktisk veldig bra. Hyggelig sted i hyggelige omgivelser. Satt ute i sommervarmen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 4711Gram

Reisende som så på Frøken Phil, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Frøken Phil? Del dine erfaringer!