“Close to a good thing”
Anmeldelse av Frøken Phil

Frøken Phil
Vurdert som nr. 117 av 224 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god og med fine priser. Det var hyggelig personale, men opplevde resturanten som litt kaotisk da de lot godt fulle mennesker mer eller mindre gjøre som de ville der.. ekstremt høylytte og krangling dem i mellom. Ubehagelig for oss andre kundene og overraskende at ingen av personalet tok mer ansvar på dette område.

1  Takk, Idusnilsen

Anmeldt 12. april 2020

Det virker som Frøken Phil har blitt en del av de faste og gode stedene i Stavanger. Jeg liker meg godt her, både inne og spesielt ute. Var nettopp innom sammen med en kollega. De fleste spisestedene i byen har stengt, men Phil holder åpent. Jeg opplevde at de/den ansatte passet godt på i forhold til renhold og avstander (Covid19). Jeg foretrekker Frøken Phil på dag- og kveldstid.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Jarle T
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Sannsynligvis min nye favorittkafé i Stavanger. Digger interiøret og den uformelle stilen. Kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 721maritab
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Havnet her da alle plasser i fargegaten var fullpakket. Hadde ikke vært her før. Veldig hyggelig og avslappet stemning og kjempe god dj som spilte gamle slagere som vi satte pris på. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Nwern
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kjempeherlig sted . Uformelt og avslappende . Behagelig personale , ikke noe stress . 5 stjerner får de for atmosfæren, samt at de har sol på uterestauranten sin på sommeren .
Mat?? Vet ikke bare tatt noe kaldt å drikke

Takk, 445Hellas

Reisende som så på Frøken Phil, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Frøken Phil? Del dine erfaringer!