“Sur betjening”
Anmeldelse av Frøken Phil

Frøken Phil
Vurdert som nr. 163 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service. SUR betjening og dyr øl! 100kr for en halvliter.
3 og siste gang jeg er der da damen er forferdelig sur!
Prøver å smile og si hei til henne når vi kommer uten noen respons.

1  Takk, Ida M

Anmeldt 4. juni 2021

Dårlig service, daglig leder som er direkte uhøflig (brasiliansk) og 20% tips inkludert i bestillingen fast. Styr unna for en hyggelig dag/kveld i Stavanger

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, Markus L
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

God og annerledes lunsj.
Spennende smaker og konsept.
Absolutt verdt et stopp for både mat og drikke :-)

Dato for besøk: august 2020
Takk, LarsogLiv
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god og med fine priser. Det var hyggelig personale, men opplevde resturanten som litt kaotisk da de lot godt fulle mennesker mer eller mindre gjøre som de ville der.. ekstremt høylytte og krangling dem i mellom. Ubehagelig for oss andre kundene og overraskende at ingen av personalet tok mer ansvar på dette område.

1  Takk, Idusnilsen
Anmeldt 12. april 2020

Det virker som Frøken Phil har blitt en del av de faste og gode stedene i Stavanger. Jeg liker meg godt her, både inne og spesielt ute. Var nettopp innom sammen med en kollega. De fleste spisestedene i byen har stengt, men Phil holder åpent. Jeg opplevde at de/den ansatte passet godt på i forhold til renhold og avstander (Covid19). Jeg foretrekker Frøken Phil på dag- og kveldstid.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Jarle T

Reisende som så på Frøken Phil, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Frøken Phil? Del dine erfaringer!