Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Expedia.comUSD 154
eDreams
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Flott nytt hotel i rolige omgivelser, bare få minutter fra sentrum av Stavanger.
Lett å komme til og fra med buss og taxi.
Flotte rom og glimrende frokost.
Svært hyggelig personale.

Mange tur , trim og løpemuligheter i nærområdet

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, SteinRogerB
MartinusHelland, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei Stein Roger!

Tusen takk for din anmeldelse og takk for at du valgte å støtte universitetet med å bo hos oss! Det varmer våre servicehjerter å lese at du var fornøyd med ditt opphold hos oss og at du fikk en god opplevelse av nærområdet vårt. Vi håper å se deg tilbake med oss igjen ved en senere anledning!

Vennlig Hilsen,

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hadde gleden av å bo på dette helt nye hotellet under et jobboppdrag i helgen. Gjennomført kvalitet og god service, deilige matopplevelser og spennende omgivelser. Her skal jeg bo igjen ved første mulighet. Takk for en veldig god opplevelse !

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, j_rns_
MartinusH32, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Jørn,

Tusen takk for din anmeldelse av opphold hos oss og en high five er sendt i din retning! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får og det er ekstra hyggelig å lese at din opplevelse hos oss samsvarer med våre mål! Vi gleder oss til å få besøk av deg igjen,

Best Regards,

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Koselig rent og pent. Rolige omgivelser. 20 min til sentrum med buss. Ofte buss rett utenfor døren. Egentlig ikke noe problem. Hyggelig personale, god frokost. Kan anbefale dersom du ikke må bo i byen. OK rom.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, geirp2018
Martinus H, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Hei Geir!

Tusen takk for din anmeldelse og utrolig hyggelig å lese at du hadde en strålende opphold hos oss på Ydalir. Vi er helt enig i at det ikke er noe problem å bo rett utenfor byen når bussforbindelsene er så gode! Håper vi ser deg tilbake ved en senere anledning,

Vennlig hilsen,

Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Et fint opphold med hyggelige ansatte, god mat og et fint rom med god seng! Veldig praktisk at det ligger så nært universitetet, og har gode bussforbindelser til sentrum. Et lite minus at du ikke kan bestille mat på kveldstid direkte fra hotellet, kun take away fra ulike restauranter. Kommer likevel absolutt til å anbefale dette hotellet videre til kjente og kjære.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, NicePrice
Martinus H, Resepsjonssjef på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2018

Hei "NicePrice",

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding av ditt opphold hos oss - Det setter vi stor pris på i tillegg at det er utrolig fint å lese at du hadde et fint opphold hos oss på Ydalir!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 29. april 2018

Veldig bra hotell. Meget hyggelig betjening. Kort vei til Universitetet i Stavanger sin campus. Lett tilgang til Stavanger sentrum med busser som går ofte. Flybussen stopper også i nærheten av hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Walter N
Martinus H, Leder  på Ydalir Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Hei Walter N!

Tusen hjertelig takk for din anmeldelse av vårt hotell - Det setter vi utrolig stor pris på!
Vi elsker å drive hotell og da er det så fantastisk å høre at din opplevelse av Ydalir var så bra som vi strever etter å være. Vi håper vi får muligheten av å ha besøk av deg ved en senere anledning, Walter.

Hjertelig hilsen,